دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1396 - 11:54
با هدایت و همت رئیس واحد علی آباد کتول

کتاب «دیجیتال‌سازی کتابخانه مدرن و گذر از چاپ به الکترونیک» چاپ شد

کتاب «دیجیتال‌سازی کتابخانه مدرن و گذر از چاپ به الکترونیک» به زبان انگلیسی و از سوی انتشارات IGI Global در 12 فصل (325 صفحه) به چاپ رسید که فصل هفتم این کتاب با هدایت و همت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول نگارش شده است.
کد خبر : 239483

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب دیجیتال سازی کتابخانه مدرن و گذر از چاپ به الکترونیک، منبع ارزشمندی برای آخرین تکنیک ها و ابتکارات جهت گذار کتابخانه ها به عصر دیجیتال است که در آن پوشش گسترده ای از زمینه های مرتبط از قبیل مدیریت منابع الکترونیک، نرم افزار مدیریت کتابخانه و وب معنایی ارائه شده است.


این اثر منبع ایده آلی برای اعضای هیئت علمی، محققان پژوهشی، دانشجویان، کارشناسان اطلاعاتی و کتابداران در دانشگاه ها و کتابخانه های دانشگاهی، عمومی و تخصصی است که با همکاری نویسندگانی از سراسر دنیا به نگارش در آمده است که به ترتیب الفبا عبارتند از: اسپانیا، ایالات متحده آمریکا، ایران، پاکستان، نیجریه، و هند.


به گزارش آنا، فصل هفتم کتاب فوق توسط مرضیه سیامک، شیوا فتحی، دو دانشجوی مقطع دکتری پژوهش محور، و دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم از ایران تهیه شده است که به سنجش و اندازه گیری برنامه های آموزشی سواد اطلاعاتی می پردازد.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کتاب می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:


https://www.igi-global.com/book/digitizing-modern-library-transition-print/172015


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته