دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1396 - 10:23
رئیس واحد فریدن:

دانشجویان در تراز دانشجوی انقلابی ظاهر شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن اظهار کرد:‌ با فرصت ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی جوانان و بویژه دانشجویان امروز باید در تراز دانشجوی انقلابی ظاهر شوند.
کد خبر : 238820

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس مصطفی کریمی در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و 16 آذر روز دانشجو و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهر داران و دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاداسلامی واحد فریدن و پیام نور داران برگزار شد با با الهام گرفتن از بیانات مقام معظم رهبری، بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانشجویان تاکید کرد.


رئیس واحد فریدن از دانشجویان خواست در کنار کسب علم از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را برای تهذیب و تزکیه نفس به کار گیرند .


در ادامه بخش تریبون آزاد با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی از جذاب‌ترین برنامه‌های این مراسم بود.


در این بخش دانشجویان به بیان مطالبات خود از نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان پرداختند.


مهمترین مطالبات دانشجویی راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد، اشتغال جوانان، عدم حمایت مسئولان از جوانان، بحث آب شرب شهرستان، راه‌اندازی دانشکده پرستاری، پرهیز از اختلافات سیاسی از مهمترین مباحث مطرح شده در تریبون آزاد بود که نماینده و فرماندار شهرستان هر کدام جداگانه به سوالات دانشجویان پاسخ دادند .


نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک روز دانشجو به جایگاه مهم بسیج در انقلاب پرداخت و خواستار حفظ روحیه بسیجی در تمام عرصه‌ها شد.


دکتر اکبر ترکی پیگیری رشته های کارشناسی ارشد و راه‌اندازی دانشکده پرستاری و موضوع مطالبه آب را از مهمترین برنامه های کاری خود عنوان کرد و به تبین اقدامات انجام شده در این باره پرداخت.


فرماندار شهرستان هم با تبریک روز دانشجو عدم ارائه طرح و ایده از سوی دانشجوان و جوانان را مشکل اصلی جوانان این شهرستان درباره اشتغال بیان کرد و یادآور شد: «فرمانداری شهرستان برای هر نوع طرحی که قابلیت اجرایی داشته باشد وام با سود چهار درصد پرداخت می‌کند.»


کمال رضایت به عنوان نماینده دولت در شهرستان قول همه نوع همکاری با نماینده شهرستان را برای تامین آب شرب سالم اعلام کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته