دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1396 - 16:34

شهدای دانشجوی 16 آذر بیرق‌داران جنبش دانشجویی بودند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با توجه به حماسه دانشجویان روز 16 آذر سال 1332 از شهدای دانشجوی این روز به عنوان بیرق داران جنبش دانشجویی یاد کرد.
کد خبر : 238730

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ملک حسینی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور معاونان و استادان برگزار شد با تبریک ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام و روز دانشجو، از شهدای دانشجو که با نثار خون خود و دفاع از اعتقاداتشان استکبارستیزی و پاسداشت ارزشها را جاودانه کردند یاد کرد.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) و روز دانشجو بر ضرورت حفظ ارزشهای دانشجویان شهید در روز 16 آذر تاکید کرد و استکبار ستیزی و ایستادگی و مقاومت در مقابل آمریکا را فلسفه اصلی این روز دانست.


حجت‌الاسلام آزادیخواه با توجه به جایگاه ایران در دنیا، نابودی اخیر داعش و نقش مدافعین حرم و ایستادگی این رزمندگان در تثبیت موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان یادآور شد.


این استاد دانشگاه تصریح کرد: «دستیابی به اقتدار و آرمانهای انقلاب و کشور جز در سایه ایستادگی و مقاومت و عدم اعتماد به قدرتهای جهانی بدست نخواهد آمد.»


وی با توجه به نقش کلیدی دانشجویان در مدیریت آینده کشور و ضرورت باورمندی به توان علمی، فرهنگی اعتقادی جوانان این مرز و بوم ابراز امیدواری کرد که دانشجویان امروز که مدیران آینده کشور خواهند بود و با اتکأ به توانمندیهای داخلی و روحیه استکبار ستیزی بتوانند با حفظ و پاسداشت خون شهدا در راستای استقلال مملکت گامهای موثری بردارند.»


در ادامه این برنامه که با استقبال بسیار پرشور دانشجویان برگزار شد برنامه های شاد متنوعی اجرا شد و از دانشجویان برتر قدردانی شد.


این جلسه به اهتمام شورای فرهنگی واحد و با محوریت دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی واحد ملایر برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته