دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1394 - 15:07
با کلید خوردن طرح تجمیع دو صورت گرفت؛

قدردانی از معاون و مدیران ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

در پی آغاز طرح تجمیع دو در دانشگاه آزاد اسلامی، از معاون و مدیران ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی قدردانی شد.
کد خبر : 23841

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردی آینده نگر بوده و بر اساس آسیب شناسی صورت گرفته طرح تجمیع دو در کشور انجام پذیرفته است.


دکتر علی رضایی افزود: سیاست کلان دانشگاه آزاد اسلامی در 5 سال آینده، قرار گرفتن در بین 200 دانشگاه برتر جهان بوده و این طرح ها در راستای چابک سازی، کیفی سازی، درآمدزایی، اقتصاد دانش بنیان و.. برای رسیدن به آن سیاست های کلان است.


وی تصریح کرد: طرح تجمیع دو در راستای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و با اجرای آن، بیش از 80 میلیارد تومان صرفه جویی هزینه در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد و بر اساس رویه جدید،31 نفر از روسای واحدهای مرکز استان به نمایندگی از دانشگاه های استان‌های خود با سازمان مرکزی در ارتباط بوده و مجری سیاست‌ها و برنامه های آن خواهند بود.


نماینده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه استان هم با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه حسنات زیاد و سیئات کمتر می شود و زندگی و نیت ها معنای بهتری پیدا می کند.


حجت الاسلام حاج علی خدیوی افزود: در مدت مسئولیت دکتر دانشیان در ستاد هماهنگی استان، شاهد خدمات ارزنده و قانون مندی بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد و حضور و وجود چنین افرادی در سازمان ها بسیار مغتنم است.


در ادامه دکتر بهروز دانشیان معاون سابق هماهنگی استان با تشکر از همکاران خود در ستاد هماهنگی و روسای واحدهای استان گفت: دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردی دوراندیش و دانشمند بوده و تمام سیاست های وی در راستای بهبود و ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی از دکتر منادی نماینده سابق تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان به خاطر حمایت های بی شائبه و خدمات ارزنده ای که برای دانشگاه های استان داشت تقدیر کرد و از دانشگاهیان خواست به تغییرات، دیدگاهی مثبت داشته و با همدلی و همکاری در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در استان بیش از پیش همکاری کنند.


دکتر محمدرضا ولیلو رئیس واحد مراغه و دکتر امیری رئیس واحد بناب هم به نمایندگی از سایر واحدهای استان از خدمات دکتر میرزاده، دکتر منادی و دکتر دانشیان تقدیر و تشکر کردند.


مراسم تقدیر و تجلیل از معاون و مدیران سابق ستاد هماهنگی استان آذربایجان شرقی به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 27 خرداد در سالن شمس این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته