دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1394 - 14:44
معاون پژوهش و فن‌آوری واحد همدان در گفت‌وگو با آنا:

دومین دوره مسابقات ملی شبیه‌سازها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: دومین دوره مسابقات ملی شبیه سازها با هدف توسعه و شناخت نرم‌افزارهای شبیه‌سازی، مهر سال جاری به میزبانی واحد همدان برگزار می‌شود.
کد خبر : 23826

علیرضا اسفندیاری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: امروزه شبیه‌سازها یکی از نرم افزارهای کاربردی هستند که در هر شاخه ای از علوم مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از آنها امری لازم و ضروری است.


وی افزود: استفاده از شبیه سازها بسیار کم‌هزینه و پرمصرف شده است و در سال‌های اخیر کمک شایانی به توسعه علوم کرده و بر همین اساس دومین دوره مسابقات ملی شبیه سازها 22 مهر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.


معاون پژوهش و فن‌آوری واحد همدان بیان کرد: این مسابقه با هدف توسعه و شناخت نرم افزارهای شبیه سازی روز، همزمان با همایش رهیافت‌های نوین در فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف توسعه علوم کاربردی در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود.


اسفندیاری مقدم بیان کرد: این مسابقه در دو بخش اصلی لیگ مسابقات گروهی شامل لیگ امداد و نجات، لیگ مین یاب و لیگ فوتبال 2 بعدی و 3 بعدی و بخش لیگ شبیه سازها مانند شبیه ساز شبکه های کامپیوتری و شبیه ساز داده کاوی برگزار خواهد شد.



وی بیان کرد: شرکت کنندگان باید نرم افزارهای خود را در یکی از قالب های نرم افزارهای شبیه سازی در حوزه تجارت، رباتیک و هوش مصنوعی، داده کاوی، داده پزشکی، مکانیک، الکترونیک، شیمی، مدیریت پروژه، لیگ فوتبال 2 بعدی و 3 بعدی و لیگ مین یاب به دبیرخانه مسابقات ارائه کنند.


معاون پژوهش و فن آوری واحد همدان گفت: پژوهشگران و علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.open-sim.vvs.ir از نحوه ثبت نام و ویژگی های برگزاری محورهای اصلی این مسابقه اطلاعات بیشتری کسب کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته