دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تریبون آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان

برنامه تریبون آزاد با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی و با طرح موضوعات بیکاری، عدم اشتغال، ازدواج و مشکلات اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان برگزار شد.
کد خبر : 238244

به گزارش خبرنگار آنا، سید ناصر موسوی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بیله سوار مغان، هدف از برگزاری تریبون آزاد در دانشگاه ها که از تأکیدات مقام معظم رهبری و بهترین ثمره آن ایجاد انگیزه در نزد دانشجویان برای سوال کردن و درخواست کردن نیازهایشان است، عنوان کرد و گفتکه این تریبون باعث می شود دانشجویان که در ابتدای شکل گیری شخصیت اجتماعی قرار گرفته اند برای سوال کردن و درخواست کردن نیازهایشان اقدام کنند.»


در این برنامه دانشجویان درباره حل مشکلات ناشی از بیکاری، ازدواج و عدم اشتغال و مشکلات اجتماعی خواسته های خود را بیان کردند.


عادل شفایی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار مغان از برگزاری منظم تریبون آزاد در موضوعات متنوع در هر ماه خبر داد و برگزاری تریبون آزاد را یکی از درخواست های به حق دانشجویان دانست که در دانشگاه ها محقق می شود.


وی ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم با حمایت مسئولان و شرکت گسترده دانشجویان تریبون های بعدی را با استقبال پرشور تری برگزار کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته