دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1396 - 09:56
دو خبر/

سردیس و تمبر جوان‌ترین شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی می‌شود

مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب‎ برگزار می شود.
کد خبر : 238042

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ترویج فرهنگ ایثارگری، مسئولیت‌پذیری و روحیه تعاون و سازگاری اجتماعی در میان جوانان و دانشجویان از رسالتهای خطیر فرهنگی و اجتماعی جامعه دانشگاه است.


بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در نظر دارد مراسمی به نام «فصل ایثار- آذر 32 تا آذر 96» که مصادف با بزرگداشت روز دانشجو و میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) است از سردیس و تمبر جوانترین شهید مدافع حرم «سید مصطفی موسوی» دانشجوی رشته مهندسی مکانیک این واحد دانشگاهی با حضور مسئولان عالی رتبه دانشگاهی و لشگری، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی کند.


این مراسم 14 آذر 96 در دانشکده فنی و مهندسی این واحددانشگاهی از ساعت 14 برگزار خواهد شد و شامل مجموعه برنامه‌های متنوع فرهنگی خواهد بود.


سخنرانی علمی از سوی روانشناس سلامت در واحد تهران غرب‎


سخنرانی علمی با عنوان «پیشگیری و رویکرد نوین درمان اعتیاد» از سوی مرکز مشاوره واحد تهران غرب و از سوی بیوک تاجری روانشناس سلامت، استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور جمع کثیری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی در سالن اجتماعات پروین اعتصامی دانشکده علوم انسانی واحد برگزار شد.


در این جلسه، تاجری درباره نشانه های اعتیاد، عوامل هشداردهنده اعتیاد، رویکرد پیشگیری از بازگشت در اعتیاد و بهبودی مستمر مطالب قابل توجهی را ارائه کرد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته