دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهباز حسن پور:

واگذاری مجانی پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی لطف به دولت است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هرکجا که می‌رویم جز تعطیلی چیزی نمی‌بینیم اگر پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی را مجانی هم به بخش خصوصی بدهیم به‌ دولت لطف کرده‌ایم.
کد خبر : 237025

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، شهباز حسن‌پور بعد از ظهر امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کرمان با مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: متاسفانه اکنون مجلس بی‌خاصیت و دولت تعطیل شده است، دولت تاکنون عملا بودجه را اعلام نکرده است و ما هرکجا که می‌رویم جز تعطیلی چیزی نمی‌بینیم.


وی افزود: از همین الان برنامه‌ریزی شود تا در 30 کشور دنیا نمایشگاه توانمندی‌های کرمان را داشته باشیم و بحث مس یکی از مسائلی است که باید روی آن مانور داده شود، هر پولی در کرمان تولید می‌شود از استان خارج می‌شود، ما 3 میلیون جمعیت داریم و باید جایگاه خود را در دنیا و کشور پیدا کنیم.


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما چهار درصد جمعیت کشور را داریم اما سهم ما از کیک پتروشیمی به چه میزان است، در بحث مالیات باید همه دست به دست هم دهیم و هماهنگ شود تا ورودی مالیات به 100 درصد نرسد.


وی با بیان اینکه سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون تلفیق وزیر نیرو در بحث انرژی‌های نو صحبت می‌کند، بیان کرد: دولت در نظر دارد سال آینده خرید تضمینی را کاهش دهد.


حسن‌پور بحث آب را یکی از معضلات اساسی کرمان دانست و بیان داشت: استان کرمان طرح آمایش سرزمین را ندارد و این وظیفه اتاق است که آن را ارائه کند، اتاق بازرگانی چند درصد گل‌گهر و مس سرچشمه را برای مردم استان خریداری کرده است؟


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر بنده اگر پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی را مجانی هم به بخش خصوصی بدهیم به‌ دولت لطف کرده‌ایم.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب