دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1396 - 15:41
واعظی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

دفتر رئیس جمهوری به روی تمامی گروه ها و جناح ها باز است

رئیس در دفتر رئیس جمهور گفت: در دفتر رئیس جمهور به روی همه تفکرات ، احزاب ، گروهها و اندیشه ها و فراکسیون‌های مختلف باز است و امروز بهترین رابطه را با گروه‌های مختلف داریم.
کد خبر : 236711

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا، محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز فضای کشور در مقایسه با گذشته بسیار آرامش بخش است، اظهارداشت: در چنین فضایی است که می توان بخوبی برنامه ریزی و مشکلات مردم را حل و فصل و برای اشتغال، تولید و معیشت مردم برنامه ریزی کرد.


رئیس دفتر رییس جمهور گفت: حرکت در مسیر ساختن کشور و رفع مشکلات نیازمند حمایت و همکاری همه قوا، نیروهای مسلح و دستگاههای مختلف است و امروز بیش از همیشه نیاز داریم تا زبان مفاهمه با احزاب و اندیشه های مختلف در کشور وجود داشته باشد.


واعظی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران تصریح کرد: مطالبی که متاسفانه درباره اختلاف بنده و جهانگیری مطرح می شود هیچ پایه و اساسی ندارد. ما نه تنها هیچ اختلافی با هم نداشته و نداریم ، بلکه از بهترین رابطه و همکاری برخوردار هستیم.


رئیس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: عده‌ای با اهداف خاص به دنبال ترویج اختلاف و انتشار اخبار دروغ و بی پایه و اساس هستند در صورتی که در فضای آرام است که می توان کشور را اداره کرده، معیشت مردم را تامین و اشتغال و تولید را تقویت کرد.


واعظی گفت: در دوران انتخابات طبیعی است که فضای رقابت در کشور حاکم باشد اما پس از پایان انتخابات بایستی روحیه همکاری شکل بگیرد و با این روحیه در مسیر ساختن کشور و رفع مشکلات و معضلات گام برداریم. لذا از رسانه ها خواهش می کنم وارد مسایل حاشیه‌ای مخصوصا در مواردی که هیچ گونه پایه و اساسی ندارد، نشوند.


رئیس دفتر رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره رابطه دولت با جناح ها و گروهای مختلف تصریح کرد: در دفتر رییس جمهور به روی همه تفکرات، احزاب، گروهها و اندیشه ها و فراکسیون های مختلف باز است و امروز بهترین رابطه با گروه های مختلف را داریم و مطالبی که خلاف این موضوع گفته می شود، نابجا است.


وی افزود:دولت دکتر روحانی حزبی نیست و فراجناحی است و به همه مردم ایران تعلق دارد. متاسفانه عده ای از حالا بدنبال طرح مباحثی درباره انتخابات سالهای آینده هستند، در حالی که اصلا چنین مسایلی موضوعیت ندارد و امروز همه دنبال تحقق وعده های آقای رییس جمهور به مردم عزیز ایران هستیم .


واعظی با بیان اینکه دولت همواره از انتقاد استقبال کرده و آنرا مفید و سازنده می داند، اظهارداشت: بر این باوریم که اگر انتقاد نباشد ارتباط دولت با مردم قطع خواهد بود لذا آنرا مفید می دانیم و استقبال می کنیم. البته معتقدم باید بین انتقاد و تخریب تفاوت قایل بود و از همه بویژه رسانه ها می خواهم که از تخریب پرهیز کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته