دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1393 - 12:53
با حضور آیت الله موسوی بجنوردی؛

16 پژوهشگر حوزه اندیشه‌های امام خمینی (ره) تجلیل شدند

16 پژوهشگر حوزه اندیشه‌های امام خمینی (ره) در همایشی به همت مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و با همکاری واحدهای دانشگاهی تهران جنوب و یادگار امام خمینی (ره) شهرری مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر : 2362

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همایش تجلیل از پژوهشگران اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) امروز یکشنبه 19 بهمن در سالن خوارزمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با هدف تقدیر، شناسایی و بهره‌مندی از پژوهشگران حوزه اندیشه‌های امام خمینی(ره) برگزار و 16 پژوهشگر برتر این حوزه تجلیل شدند.


ابتدا و در بخش تقدیر ویژه، از آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی از شاگردان حضرت امام خمینی(ره)، مروج اندیشه های امام راحل و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل به عمل آمد.



در ادامه این همایش در بخش کتاب، دکتر فاطمه طباطبایی عضو هیات علمی واحد علوم تحقیقات با کتاب"سخن عشق" دکتر غلامعلی رجایی عضو هیات علمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهر ری با کتاب برداشت هایی از سیره امام خمینی(ره)، دکتر حسین هادوی عضو هیات علمی واحد اراک با کتاب نظریه دولت در اندیشه امام خمینی(ره) و دکتر سید محمدعلی ایازی عضو هیات علمی واحد علوم تحقیقات با کتاب تفسیر 5 جلدی قرآن مجید برگرفته از آثار امام خمینی(ره) مورد تجلیل قرار گرفتند.


همچنین در بخش مقاله این همایش، دکتر هادی وکیلی عضو هیات علمی واحد علوم تحقیقات در گروه عرفان با مقاله الهیات فازی: روایت دیدگاه امام خمینی(ره) در مساله تشبیه و تنزیه، دکتر گارینه کشیشیان عضو هیات علمی واحد تهران جنوب با مقاله مطالعه تطبیقی مفهوم مشروعیت سیاسی در اندیشه امام خمینی و هابرماس، دکتر مریم ابن تراب عضو هیات علمی واحد تهران شمال با مقاله حریم خصوصی در فقه امامیه با رویکردی بر نظریات امام خمینی(ره) و دکتر بهنام صحرانورد مدرس دانشگاه آزاد اردبیل با مقاله سیاست خارجی از نگاه قرآن کریم و امام خمینی(ره) تجلیل شدند.


به گزارش آنا، در بخش طرح های پژوهشی طرح"عقل و عقلانیت و جایگاه آن در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)" از دکتر بهروز رشیدی استادیار و عضو هیات علمی واحد تهران مرکز در گروه علوم سیاسی برتر و تجلیل شد.همچنین از اکرم السادات جلالی از واحد الکترونیک به عنوان فعال در حوزه اندیشه‌های امام راحل تقدیر شد.



در بخش پایان نامه های دانشجویی پایان نامه علی نادری در گروه عرفان از واحد تهران مرکز، احمدرضا توکلی در گروه فقه از واحد علوم تحقیقات، مهدی صدیقی دیلمده در گروه جامعه شناسی از واحد خلخال، پریسا سیامی تکمه داش در گروه فقه ار واحد کرج، علیار اسکندری نسب در گروه سیاسی از واحد بافت، فریده مرادی آزاد در گروه جامعه شناسی از واحد یاسوج و امین خوش کلام در گروه قرآن و حدیث از واحد کرج مورد تجلیل قرار گرفتند.


همچنین در این همایش از دکتر مهرداد نوابخش عضو هیات علمی واحد علوم تحقیقات و دکتر حکیمه دبیران عضو هیات علمی گروه ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش داوران تقدیر شد.


به گزارش خبرنگار آنا، در ابتدای این مراسم مدیرکل علمی و پژوهشی مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد، گزارش کاملی از روند برگزاری این همایش ارائه کرد و گفت: برای این همایش کمیته‌هایی متشکل از کمیته علمی، اجرایی و اطلاع‌رسانی تشکیل و تمامی اقدامات لازم در این خصوص انجام شد. بخش علمی این همایش که مهم‌ترین رکن آن محسوب می‌شود با توجه به پتانسیل‌های واحد تهران جنوب از حیث تعداد رشته‌ها و ترکیب هیات علمی و نیز وضع مطلوب پژوهشی علمی و فرهنگی به این واحد دانشگاهی سپرده شد.



حجت الاسلام دکتر صادق مرادی افزود: در راستای اجرای این امر خطیر از سال 92 از طرق مختلف مبادرت به فراخوان و اطلاع رسانی شد. پس از وصول خیل آثار علمی ارسالی که بر 728 اثر بالغ شده بود و متعاقب غربالگری دقیق و داوری مقدماتی تعداد 172 اثر به مرحله داوری نهایی رسید.


وی افزود: با استفاده از استادان مرتبط باتجربه و دارای حداقل مرتبه علمی استادیاری طی زمان تعیین شده 16 اثر مرکب از کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و پایان نامه از صافی دقیق داوری گذشت و آثار برگزیده امروز در واحد یادگار امام (ره) مورد تجلیل قرار می گیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته