دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1396 - 11:34
سعیدی در گفت‌وگو با آنا:

شکست داعش مدیون تفکر بسیجی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بسیج توانست استقامت و حماسه را به چشمه‌هایی جاری و ساری تبدیل کرده و اکنون تمامی منطقه را دربرگرفتند، گفت: از بین رفتن داعش مدیون این اندیشه و تفکر بسیجی است.
کد خبر : 235891

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه بسیج مستضعفین که به فرمان امام (ره) تشکیل شد، نخستین آزمون خود را در دوران دفاع مقدس داد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس بسیج برای کشور افتخار آفرید و واژه‌های گوناگونی همچون استقامت، پایداری، عشق و حماسه را که در کنج کتاب‌خانه‌ها مانده بود در عمل تفسیر کرد.


وی با بیان اینکه بسیج توانست این واژگان را به چشمه‌هایی جاری و ساری تبدیل کرده که مرزها را درنوردیده و اکنون تمامی منطقه را دربرگرفتند، افزود: کارکرد بسیج یک کارکرد بین‌المللی بوده و تنها مربوط به ایران نیست و این موضوع آزمون نخست بسیج بود.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آزمون‌های بعدی بسیج در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بوده است، توضیح داد: بسیج در هر عرصه مورد نیاز انقلاب که وارد شده است حرف نخست را زده و با پیروزی و سربلندی بیرون آمده و برای کشور افتخار آفریده است.


وی با اشاره به عملکرد بسیج در عملیات عظیم کاروان‌های راهیان نور، تصریح کرد: یادواره‌های شهدا سبب شد فرهنگ استقامت و پایداری در کشور فراگیر شود و اکنون شاهد موفقیت‌های گوناگون در عرصه‌های بین‌المللی به‌ویژه در موضوع اخیر شکست داعش و جنش در منطقه هستیم.


سعیدی با بیان اینکه از بین رفتن داعش از نظر فیزیکی مدیون این اندیشه و تفکر بسیجی است، تصریح کرد: بسیج در عرصه‌ی دفاع موثر بوده و برای ما پیشرفت در حوزه علمی و فناوری‌های گوناگون را به ارمغان آورده است، در هر صورت باید دانست هرجا اندیشه‌ی بسیجی حاکم بوده ما با پیشرفت روبه‌رو بودیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته