دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1396 - 09:56

برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد

آزمون ارزیابی جامع مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با حضور ۲۶ دانشجو و در ۹ رشته در دانشکده حقوق و علوم سیاسی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 235048

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مصاحبه شفاهی این آزمون حداکثر تا دو هفته دیگر در گروه های آموزشی برگزار می شود.


دکتر سیامک بهاروند دبیر هیأت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در حین برگزاری آزمون علاوه بر بازدید برای دانشجویان آرزوی موفقیت و از پرسنل برگزاری آزمون تشکر کرد.


مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 که از اول آذر جاری آغاز شده تا هفتم آذر ادامه دارد و متقاضیان باید در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند و هر داوطلب می‌تواند فقط در یک کد رشته فارغ‌التحصیلی شرکت کند.


آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله « دانشگاه آزاد اسلامی » روز جمعه 4 اسفند 96 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در رشته‌های مهندسی برق- سیستم های قدرت ، مهندسی عمران- سازه، ریاضی کاربردی - آنالیز عددی، ریاضی کاربردی - تحقیق در عملیات، زمین شناسی - فسیل شناسی وچینه شناسی، مهندسی کشاورزی- زراعت ، حقوق خصوصی ، علوم سیاسی - اندیشه سیاسی ، الهیات و معارف اسلامی- علوم قرآن و حدیث، مدیریت آموزشی، الهیات و معارف اسلامی- ادیان و عرفان، زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب