دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1396 - 15:01
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ملارد:

بسیج در مبارزه با داعش الگو شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد عنوان کرد که در مبارزه با داعش بسیج ما الگو شد.
کد خبر : 234865

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر طاهره میرساردو در مراسم بزرگداشت هفته بسیج گفت: «بسیج روی کاغذ نیست، زمانی که امام ملت ایران را برای مبارزه با طاغوت، مبارزه با صدام، سازندگی و مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ نرم، برای اقتصاد مقاومتی و ... فرا می خواند یعنی بسیج سراسری.


وی ابراز کرد: «همانطور که در قانون اساسی ما آمده است هرجا نهضت های آزادی بخش نیاز داشته باشند، هرجا مسلمانان گرفتار باشند وظیفه ماست که به یاری آنها بشتابیم. در مبارزه با داعش بسیج ما الگو شد، در عراق، یمن، سوریه و سایر بلاد درگیر با داعش، گردان های مقاومت با الگوگیری از نیروهای بسیج ما و مشاوره ها و آموزش های فرماندهان رشید و دلاور ایران اسلامی توانستند با دشمنان اسلام مبارزه کرده و نتیجه آن پیروزی در برابر داعش و محو آن از سرزمین های اسلامی بود. تلاقی میمون این پیروزی با هفته بسیج مناسبتی مبارک است. »


میرساردو خطاب به حاضران بویژه دانشجویان بسیجی اظهار کرد: «درست است که به ظاهر جنگ نظامی و فیزیکی علیه متجاوزان تمام شده است ولی باید بدانیم و آگاه باشیم که دشمنان ما همواره منتظر فرصت های جدید و توطئه های جدید هستند. آنها برای رسیدن به اهدافشان هزینه های سنگینی را پرداخت کرده اند. وظیفه ماست گوش به فرمان مقام معظم رهبری وحدت، انسجام، آرامش و امنیت کشور خود را حفظ کنیم زیرا در سایه آرامش و امنیت است که می توانیم به توسعه اقتصادی ، اجتماعی، سیاسی و....برسیم.»


سرهنگ پاسدار محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ملارد هم با اشاره به جایگاه واقعی بسیج و بسیجی گفت: «بسیج بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل تشکیل شده و در تمام زمینه ها به عنوان یک وزنه سنگین و تأثیرگذار در سرنوشت کشور بوده است. در زمان جنگ تحمیلی در کنار ارتش و بعد از دفاع مقدس پایه سازندگی در زمینه های بهداشت، عمران و غیره را بنا گذاشتند.»


رضایی به نقل از امام راحل بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اظهار کرد: «انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد و اکنون می بینیم که در جبهه مقاومت، در عراق، سوریه، لبنان و یمن بسیج را تشکیل دادند و نتیجه رسیدند.»


این مراسم با اهدای لوح یادبود به استادان، کارکنان و دانشجویان بسیجی نمونه به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته