دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1396 - 14:42
در کرسی آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب بررسی شد

حضور مدافعان حرم در سوریه و تأثیر آن بر بهبود امنیت جهان اسلام

حضور مدافعان حرم در سوریه و تأثیر آن بر بهبود امنیت در جهان اسلام در جلسه کرسی آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب بررسی شد.
کد خبر : 234864

به گزارش خبرنگار آنا، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری جلسه کرسی آزاداندیشی با عنوان حضور مدافعان حرم در سوریه و تأثیر آن بر بهبود امنیت در جهان اسلام با حضور دکتر سیامک کورنگ بهشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب، سرهنگ عسگری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دلیجان، سروان ظهیری مدیر بسیج دانشجویی شهرستان دلیجان، معاونان، جمعی از اعضای هیأت علمی، اعضای شورای فرهنگی، کارکنان و دانشجویان در فضایی آرام و صمیمی در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد.


بهشتی در این جلسه با بیان اینکه مدافعان حرم، آرمان های شهدای جنگ تحمیلی را احیا کردند، اظهار کرد: «مسأله سوریه و شهدای حرم و مومنانی که این روزها با نیت حفظ اسلام، دفاع از مسلمانان و رشد خودشان در خارج از مرزهای کشورمان جهاد و فداکاری می کنند یکی از دغدغه های ماست.


وی مسأله دفاع از حرم و شهدای حرم را نقطه قوت و پشتوانه همه شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: «شهدای ما با هدف ادای وظیفه اسلامی و زنده نگه داشتن راه امام حسین (ع)، آرمان های دین و انقلاب اسلامی در جبهه های حق علیه باطل جهاد کردند که در وصایای این عزیزان هم آمده است.»


شرکت کنندگان در این جلسه سوالات خود را به صورت کتبی و شفاهی مطرح کردند که از سوی مسئولان به آنها پاسخ داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته