دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بیله سوارمغان:

بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوارمغان اظهار کرد:‌ بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.
کد خبر : 234659

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین منفرد در پیامی هفته بسیج و تقارن آن با ربیع الاول و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در برابر تروریستهای آمریکایی، صهیونیستی داعش را تبریک گفت .


وی بیان کرد:‌«بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. امروز اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود. بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین حدیث عشق می دهد. بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را که همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا کرده اند.»


منفرد ادامه داد: «اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، تقارن ایام خجسته و پر برکت ماه ربیع الاول با هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در برابر کفار و تروریستهای آمریکایی و صهیونیستی داعش را محضر رهبر معظم انقلاب، بسیجیان آزاده و ایثارگر، ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی، ملت عراق و ملت سوریه که با نثار خون های پاک و اهدای جوانان شهادت طلب پیروزی بزرگ را بر جهانخواران و اربابان سلطه طلب اسرائیلی آمریکایی و عوامل منطقه ای دیکته کردند، تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسألت می‌نمایم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته