دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1396 - 16:53
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی:

سطح انتظارات مردم از مدارس غیردولتی افزایش یافته است

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه انتظارات مردم از این نوع مدارس افزایش یافته است، تاکید کرد: باید متوجه تغییرات انتظارات مسئولان، جامعه و اولیا و دانش آموزان از موسسین مدارس غیردولتی باشیم.
کد خبر : 234443

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، مجتبی زینی‌وند در گردهمایی شورای عالی موسسان مدارس غیردولتی کشور، اظهارکرد: انتخاب توسعه مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های مردم برای کمک به آموزش و پرورش و همچنین اداره امور مربوطه یک ضرورت در کشور محسوب می‌شود.


رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی افزود: در کشورهای توسعه یافته فرآیند را به گونه‌ای تسهیل کرده‌اند که علاقه‌مندان به تعلیم و تربیت، سهم و دین خود را ادا می‌کنند و خوشبختانه نگاه دولت تدبیر و امید، تسهیل به این امر است.


وی تصریح کرد: اگر قرار است مردم به ما اعتماد کنند مبنای آن را باید به گونه‌ای دنبال کنیم که اعتماد مردم به مدارس غیردولتی سلب نشود.


رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: اگر قرار است به عنوان موسس، وظیفه راهبری آموزشی در مدارس را به عهده بگیریم، مقدمه خدمت به نظام تعلیم و تربیت کشور، راه اندازی یک واحد آموزشی است.


وی عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه موسسان این است که باید به عنوان راهبر آموزشی فعالیت داشته باشند که وظیفه سنگینی است و همه مولفه‌ها باید در چارچوب تصمیم گیری راهبران آموزشی قرار بگیرند.


زینی وند گفت: در حال حاضر سطح انتظارات مردم از مدارس غیردولتی بالا رفته است و باید متوجه تغییرات انتظارات مسئولان، جامعه و اولیا و دانش آموزان از موسسین مدارس غیردولتی باشیم.


وی افزود: با انجام آموزش‌های الکترونیکی می‌توان دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به عرصه تعلیم و تربیت برگردانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته