دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1396 - 11:05
حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر*

وعده صادق

سلام و درود خدا بر مجاهدان راه حق؛ سلام خدا بر شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام و حریم انقلاب اسلامی؛ سلام خدا بر مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم.
کد خبر : 234332

سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه 30 شهریور امسال در مراسم اربعین شهادت مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور اظهار کرد که من در پیامی که برای شهادت شهید حججی دادم، گفتم ما انتقام خواهیم گرفت، ما باید به وعده خودمان صادق باشیم، انتقام ما این است کمتر از سه ماه دیگر، اعلام پایان حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود. سعی می کنیم این سه ماه را به دو ماه تبدیل کنیم و عمر این شجره خبیثه و این غده سرطانی خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را به پایان برسانیم و جشن آن را در ایران و در بین منطقه اعلام کنیم.


از روزی که حاج قاسم سلیمانی این وعده مهم را داد تا روز یکشنبه 28 آبان، 59 روز زمان بود و با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت این سردار دلاور اسلام، وعده خود را برای نابودی گروهک تروریستی تکفیری داعش، یک روز زودتر از موعد وعده داده شده، محقق کرده است.


بعد از این سخنان بود که درگیری های محور مقاومت در عراق و سوریه با داعش شدت گرفت، شهرهای باقیمانده یکی پس از دیگری آزاد شدند تا اینکه سرانجام ارتش و نیروهای مردمی عراق با شکست داعش در شهرستان راوه استان الانبار، رسماً پایان داعش را در این کشور اعلام کردند و اکنون داعش در عراق هیچ جغرافیایی را در اختیار ندارد، سوریه ماند و شهر بوکمال در شرق استان دیرالزور، این شهر آخرین دژ داعش در سوریه و آخرین شهری بود که تحت اشغال داعش بود و اهمیت زیادی داشت، بنابراین عملیات گسترده ای برای آزادسازی آن آغاز شده و این شهر توسط نیروهای مقاومت آزاد می شود اما چند روز بعد داعش توانست به بخش هایی از این شهر رخنه کند تا این که عملیات بزرگ دیگری طرح ریزی می شود و سردار سلیمانی شخصاً به بوکمال می رود تا بر روند اجرای این عملیات نظارت کند، آن طور که شبکه خبری المیادین اعلام کرد فرماندهی این عملیات را شخصاً بر عهده می گیرد.


حاج قاسم سلیمانی بر اساس محاسبات دقیق و واقعیتی که در میدان دیده بود، 30 شهریور وعده نابودی دو ماهه داعش را داد.


ایران اسلامی به واسطه ی داشتن چنین مردانی به خود می بالد و سرافراز است؛ و دشمن مستکبر امروز حقیرتر و زبون تر از همه سالها و ایام!


امیدواریم بتوانیم وارث خوبی برای شهیدانمان باشیم و آرمان های شهدای عزیزمان را چراغ راه خود قرار دهیم و با درنوردیدن قله های علم و عمل، زمینه ساز ظهور با برکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شویم. ان شاء الله


* معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته