دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رقیه مدینه دارابی *

دایره‌المعارف زندگی

کد خبر : 234251

جهاد اسلام بر دست‌های برومند شما آیت ایثار محکم است. یکه کسی که در این راه گام برداشت اولین ایمان آورنده به دین مبین اسلام بود ایشان مظهر شجاعت، شهامت و حافظ امنیت اسلام بودند که مروارید صدف‌های لا اله الا الله و ذوالفقار خشم بر سر امویان را بر شما به ارث گذاشتند. به سبب طنین انداز شدن نوای دلنشین تفکر تو بر کشور است که جهانخواران از تو دور شده و ایران هراسی را در دل خود پرورانده اند.


تو آن گل سر سبد خیل عظیم انقلاب و اسلامی؛ ای تلاطم خروشان! تو آن بارانی هستی که با نزول ات برکه ها را پر از غیرت دینی می کنی و یادآور آن کربلای جبهه هایی که با بارش سیلاب های سرخ، ناگاه با صاعقه ای هلاکت ستمگران زمان را امضا می کنی.


آری... با آفریده شدن تو فرشتگان به راز خلقت پی بردند آن خلیفه اللهی که در خاک افلاک بر نفس خویش فایق آمده، در برابر کفر قد علم کرد و فرجام بر صدامیان فاتح شد.


اکنون ای بسیجی! کشور به وجود تو می بالد که در برابر تاراج فرهنگی بیگانگان با قدرت ایمان و اندیشه مطهر و با سلاح سعه صدر ایستادگی کرده و هر آن آماده دفاع از میهن و ملت هستی.


تو یادگار آن پیر جمارانی؛ که ایشان بسیج اسلام بودند و بسیجی بودن را به ملت شهیدپرور آموختند. شاگرد آن معلمی هستی که وی به خلوص ات غبطه می خورد.


بنابراین خوشا به سعادتت ! که با زمزمه دعای عاشورائیان «اللهم اجعلنا من الذین یأمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر» طمانینه را در قلب سلیم خود به وجود آورده ای.


ای تندیس پایداری! از نامت چه بگویم که از رگبار الله اکبر و فریاد تکبیر تو، کاخ های دون استکبار فرو می ریزد. تو بسیج ایرانی و ایران بسیج تو.


ای دایره المعارف زندگی و ای بسیجی! هر فرد تو خود یک ملت است و هر ملت تو سپاه بدر است. این سپاهیان متشکل از امتی واحدند که پاسدار مکتب پیامبر اسلام (ص) و پاسبان صراط امام امت هستند.


ای اژدرهای قرن بیست و یکم! بغر که با غرش خود یاور مستضعفان و امید محرومانی.


بدان که ملت دلاور ایران هرگز به دست فراموشی نمی سپارد؛ که در تاریخ توفانخیز این مرز و بوم شما بسیجیان هر لحظه حماسه می آفرینید.


*دانشجوی رشته الهیات و معارف اسلامی (علوم و قرآن و حدیث) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته