دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1396 - 14:31
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران هشدار داد:

خطر دکل‌های فشار قوی برق برای مردم در منطقه ۱۶ تهران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به دکل‌های فشار قوی در منطقه ۱۶ گفت: این موضوع تهدیدی برای شهروندان است و امیدواریم معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تمهیداتی را برای این موضوع انجام دهد.
کد خبر : 234030

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، زهرا نژاد‌بهرام در جریان بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: با توجه به وجود دکل‌های فشار قوی در منطقه 16 و در مساحتی حدود 60 هزار هکتار زمین بلااستفاده در زیر این دکل‌ها در منطقه شاهد خطراتی برای شهروندان این منطقه هستیم.


وی با بیان اینکه ضرورت رسیدگی به وضعیت شهروندان در این منطقه باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: پیش از این نیز توافق فی‌مابین اداره برق و شهرداری تهران برای انتقال کابل‌ها به زیر زمین انجام شده بود که البته این امر محقق نشده و امیدواریم در دوره جدید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.


وی از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران درخواست کرد تا به این موضوع رسیدگی کنند و در این زمینه گزارش لازم را در اختیار شورا قرار بدهند.


در ادامه احمد مسجدجامعی، دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه طرح کتاب‌گردی 4 سالی است که در شهر تهران انجام می‌شود، گفت: کتابگردی نیاز به دعوت ندارد و همه می‌توانند در این امر شرکت کنند.


وی با اشاره به اجرای این طرح در سال‌های گذشته گفت: امسال نیز این طرح در روز پنجشنبه در راستای کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب و سایر خیابان‌ها انجام می‌پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته