دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جیووانی فان برونکهوست:

مقابل منچسترسیتی نمی‌توان ایستاد

سرمربی تیم فاینورد گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی منچسترسیتی دوام بیاورد.
کد خبر : 233849

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی خبرگزاری آنا، منچسترسیتی از پیش صعود کرده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، باید برابر فاینورد هلند قرار بگیرد. در بازی رفت تیم گواردیولا با چهار گل توانست به برتری برسد. این تیم در حال‌ حاضر در ۱۸ مسابقه شکست ناپذیر بوده است و ۱۶ بازی را با برد به پایان رسانده است.


جیووانی فان برونکهوست، سرمربی فاینورد درباره تقابل با منچسترسیتی، گفت‌: «همه ما این را می‌دانیم که منچسترسیتی مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. این را می‌دانیم که بازی بسیار دشواری را پیش‌رو داریم. فقط از بازیکنانم خواسته‌ام تا بهترین بازی خودشان را به نمایش بگذارند. تمام تمرکزم روی تیم خودم است.»


او افزود: «منچسترسیتی تنها یک بار در این فصل متوقف شده است و این نشان از قدرت بالای آنها می‌دهد. با این حال در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. شاید ما بتوانیم یک بار دیگر آنها را متوقف کنیم و از منچسترسیتی امتیاز بگیریم. کاری که گواردیولا در این تیم انجام داده است قابل توجه است. او قدرت و صلابت را به منچسترسیتی باز گردانده و من این تیم را مدعی جدی قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا می‌دانم.»


منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپاست و امشب به نظر می‌رسد کار آسانی برابر فاینورد خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته