دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1396 - 13:27

کسب عنوان برتر در پنجمین نمایشگاه ربع رشیدی از سوی مخترع مرکز رشد واحد ساری

پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با معرفی ده طرح و ایده برتر فناورانه از بین 1700 طرح ارائه شده بعد از پنج روز به کار خود پایان داد.
کد خبر : 233559

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پنجمین نمایسگاه ربع رشیدی Rinotex2017 که در تبریز برگزار شد دستگاه عابرچاپ مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به عنوان طرح برتر معرفی شد.


دستگاه عابرچاپ تولید شده توسط مخترع جوان مازندرانی مهندس مصطفی خدادادی، بعد از ۴ مرحله داوری از بین 1700 طرح ارائه شده، جزو ده طرح برتر انتخاب شد و در آیین اختتامیه این نمایشگاه با دریافت لوح تقدیر و تندیس برتر جشنواره توسط دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری تجلیل شد.


به گزارش آنا، مرکز رشد فناوری اطلاعات در صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با ارائه پنج محصول فناورانه شامل دستگاه عابرچاپ, سامانه آموزش آنلاین ویندی, سیستم مدیریت حمل و نقل هوشمند, سامانه ردیاب خودرو و اتوماسیون کشاورزی مبتنی بر اینترنت اشیاء در این نمایشگاه حضور یافت.


پس از آیین اختتامیه این نمایشگاه دکتر علیرضا منادی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در غرفه مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری حضور یافت و از محصولات این مرکز در نمایشگاه دیدن کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته