دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1396 - 14:01
واعظی در حاشیه هیأت دولت:

دولت برای تغییر ساختار خود لایحه ارائه کرده‌است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت برای تغییر ساختار خود به مجلس لایحه داده‌است.
کد خبر : 232328

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر توافق روحانی و لاریجانی درباره تغییر ساختار دولت گفت: رئیس جمهور و رئیس مجلس معمولاً با یکدیگر بحث و گفت‌وگو انجام می‌دهند و اینکه توافق شده است درست نیست. بالاخره موضوعی که باید 290 نماینده بررسی کنند و رأی بدهند که توافق نمی‌شود.


واعظی ادامه داد: آنچه انجام می‌شود تفاهم نسبت به این است که کارها پیش برود. و گرنه این موضوعی است که حق مجلس است و هرچه تصویب کرد همان اجرا می‌شود. ما یک لایحه‌ای ارائه داده‌ایم. به هر حال در داخل مجلس کمیته ها بررسی می‌کنند و پیشنهادات را ارائه می‌دهند. از طرف ما آقای انصاری در جلسات حضور دارند و موضوع در حال پیگیری است.


رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مجلس و کمیسیون‌ها پیشنهادات خوبی داشته باشند به صرف اینکه در لایحه دولت نیامده، ما بر لایحه خود پافشاری نمی‌کنیم، تصریح کرد: آنچه که فکر کنیم برای دولت و آینده دولت مفید است همان را انجام می‌دهیم.


رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که ساماندهی زلزله زدگان به خوبی انجام نمی‌شود و مشکلاتی وجود دارد اظهار داشت: حتماً آنچه که مورد نیاز است به استان ارسال شده است و به تدریج در حال توزیع است. امروز هم در دولت ما دو بحث مهم داشتیم؛ یکی در ارتباط با مشکلات و کمبودهایی بود که ما در سفر دیروز به کرمانشاه با آن مواجه شدیم و دیگری مسئله مدیریت بحران بود.


واعظی جلسه شب گذشته شورای اجتماعی کشور با رهبر معظّم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: رئیس جمهور به طور مفصل ابعاد آنچه که منویات مقام معظّم رهبری بود را باز کردند و از دستگاه ها خواستند تا درباره مطالبات مقام معظّم رهبری برنامه ریزی کنند تا در جلسه 6 ماه آینده که خدمت ایشان هستیم بتوانیم تحولی را در بخش‌های اعتیاد، طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی شاهد باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته