دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1396 - 14:08
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

فعالان عرصه‌ کتاب و کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تجلیل شدند

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار، جمعی از استادان، کتابداران و کتابخوان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تجلیل شدند.
کد خبر : 232326

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا با حضور دکتر علی فیروزنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و هیات رئیسه این واحد دانشگاهی در مراسمی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از استادان مولف کتاب، کتابداران نمونه دانشگاه و کارمند برتر کتابخوان تجلیل شد.


هادی روحانی و مریم فرهادی به عنوان کتابداران نمونه کتابخانه مرکزی واحد بجنورد و کتابخانه دانشکده پرستاری و مامایی معرفی و با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از سوی هیات رئیسه مورد قدردانی قرار گرفتند.




با تعداد 64 کتاب مطالعه شده در زمینه های مدیریتی در شش ماه از سوی علی شیری کارمند متصدی امور دفتری، وی به عنوان کتابخوان برتر این واحد دانشگاهی معرفی شد.


18 نفر از استادان مولف کتاب های تخصصی در زمینه های فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی و علوم پایه هم با اهدای لوح تقدیر و کتاب های هدیه شده از سوی وزارت ارشاد اسلامی تجلیل شدند که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد بجنورد به عنوان استادان مولف کتاب مورد قدردانی قرار گرفتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته