دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1394 - 15:36

پذیرش مقاله عضو هیئت علمی واحد خوی در « کنفرانس تخصصی معماری و شهرسازی ایران»

مقاله دکتر سید تقی کبیری استادیار و عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در نخستین کنفرانس تخصصی معماری و شهرسازی ایران برای چاپ و ارائه مورد پذیرش قرار گرفت.
کد خبر : 23222

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مقاله با عنوان «حقوق فرهنگی شهروندی در اسلام» و با همکاری صفیه قاسمی‌زاده دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث این دانشگاه به صورت سخنرانی در کنفرانس تخصصی معماری و شهرسازی ایران که در 26 خرداد 1394 در موسسه عالی علوم و فناوری شهر شیراز برگزار می‌شود ارائه خواهد شد.


دکتر سید تقی کبیری درباره اهداف این کنفرانس گفت: این کنفرانس با هدف جلب مشارکت تمامی مراکز دانشگاهی مرتبط اعم از اساتید و دانشجویان و تعامل با انجمن‌های مرتبط و حضور مسئولان شهرداری‌ها، سازمان راه و شهرسازی و مسکن... با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای پژوهشی و راهکارهای عملی برگزار خواهد شد.


محورهای پژوهشی این کنفرانس عبارتند از: (معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی – حقوق شهروندی از دیدگاه اسلام – نگرش به معماری و شهرسازی عصر امروز از دیدگاه آسیب‌شناسانه – معماری از منظر و هنرهای محیطی- مدیریت و برنامه‌ریزی – میراث طبیعی، گردشگری و توسعه پایدار- بافتها و آثار تاریخی و ... ) که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با ژورنالهای متعدد ISI و ISC و معرفی کمیته علمی و داوران کنفرانس و همچنین سطح علمی برگزاری مقالات برگزیده در این ژورنال‌ها به چاپ خواهد رسید .


این کنفرانس با همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی تهران، پیام نور، کاشان و ... برگزار می شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته