دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیام‌های جداگانه

روسای واحدهای دانشگاهی به حادثه‌دیدگان زلزله تسلیت گفتند

روابط عمومی و روسای واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پی بروز زلزله در غرب کشور در پیام‌های جداگانه به حادثه‌دیدگان و بازماندگان قربانیان این حادثه تسلیت گفتند.
کد خبر : 232099

به گزارش خبرنگار آنا، در پیام دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آمده است: خبر اسفناک زلزله در بخش وسیعی از کشور که منجر به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تاثر و تالم اینجانب و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار شد.


هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خود را در کنار هموطنان عزیز در استان های سرافزاز کرمانشاه، ایلام و کردستان می بیند و برای کمک و امدادرسانی به مردم شریف در مناطق زلزله زده از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.


ضمن ابراز همدردی صمیمانه، این حادثه تلخ و مصیبت‌بار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز و مصیبت زده استان های کرمانشاه و ایلام و خانواده های آنان تسلیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان این حادثه دلخراش غفران واسعه الهی و علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحین و مصدومین این حادثه شفای عاجل مسئلت می کنیم.


به دنبال ضایعه دردناک و تاسف بار زلزله در کرمانشاه که به جان باختن و مجروح شدن تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان منجر شد، دکتر محمد رستم پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با انتشار پیامی به بازماندگان و آسیب دیدگان از این حادثه تلخ تسلیت گفت. در متن این پیام چنین آمده است: حادثه‌ دلخراش و غم انگیز زلزله کرمانشاه و استان‌های هم جوار که منجر به جان باختن و مصدومیت جمع کثیری از هم وطنان عزیزمان گردید، قلب ها را رنجور و عزادار کرد.


این ضایعه تأسف بار را به پیشگاه حضرت ولیعصر، بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و ضمن اظهار همدردی با مصیبت زدگان و داغدیدگان، از پیشگاه حضرت حق، برای تمامی جان باختگان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می کند.


شمس الدین جعفری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب: در آسمان کرمانشاهان، ماه ردای ماتم بر تن کرده بود. هوایش دلگیر و سرایش آکنده از درد و غم و سکوتش صدایی بلندتر از بلندترین فریاها را داشت. ستارگان خسته و رخسارشان غمناک تر از هر زمان دگر بود. آن شب ماه درنگ کرده بود توهم و تاریکی پیش تازتر از ماه در حرکت بودند شاید هم از رازی خبردار بودند که از ساکنان آن دیار پنهان می کردند.


ستارگان فلق را در سرای شفق سراغ می گرفتند تا شاید مرحمی بر دردها و آلامشان گردد. سکوت همه جا را فرا گرفته بود نسیم به آرامی میوزید ولی صدایش بی تاب و آهنگش از آهنگ نی ماتم زده هم دردناکتر بود. کوچه ها در پس کوچه ها گرفتار و در نبود ماه رنگ ظلمت و تاریکی به خود گرفته بودند. مامن زاگرس و دالاهو در نیمه های شب ناجوانمردانه لرزید و دهکده ها و آبادی ها را ویران و بنی آدمان را زیر آوارها مدفون و بی خانمان ساخت.


در پی وقوع حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که منجر به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان شد، دکتر سیامک بهاروند سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد با صدور پیامی این واقعه دردناک را تسلیت گفت و عنوان کرد: واقعه اسفناک زلزله غرب کشور که چند شب گذشته رخ داد و منجر به جان باختن جمع کثیری از هموطنان عزیزِ کشورمان و همچنین مصدوم شدن تعدادی از مردم غرب کشور شده است، دل هر هموطن ایرانی را به درد آورده است.


اینجانب به نمایندگی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، این مصیبت عظیم را به پیشگاه امام عصر (عج ) ، مقام معظم رهبری، ملت صبور ایران و همه عزیزان داغ دیده و آسیب دیدگان این حادثه تسلیت عرض می نمایم. از خداوند منان، غفران و رحمت الهی برای درگذشتگان ، شفای عاجل مجروحان و صبر و بردباری برای آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله را مسئلت می نمایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته