دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بوی عشق؛ طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در واحد دانشگاهی میانه

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در این واحد دانشگاهی بوی عشق خواهد داد.
کد خبر : 231980

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی بشیرپور در نخستین روز برگزاری طرح سه شنبه مهدوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: «سه‌شنبه‌های مهدوی فعالیتی است که از خود مردم و برای مردم هست و هویت خودش را از عاشقان می‌گیرد.»


وی گفت: «فعالان خودجوش که همان دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی هستند، اکنون بیشتر به سمت چنین کارهایی سوق پیدا می کنند. فعالیت هایی که دانشجویان آنها را از خودشان بدانند و حاضر باشند برایش وقت، هزینه و انرژی بگذارند.»



این مسئول افزود: «این نوع فعالیت های فرهنگی و معنوی، دانشجویان را با همه نگرش ها، عقاید و تفکرات مختلف درگیر می کند و اجازه نمی دهد که تنها بیندیشند و خودشان از مسائل مختلف کنار بکشند.»


بشیرپور معتقد است که نیاز اصلی امروز ما درگیر شدن در فضاهایی است که مردم حضور دارند و سه‎شنبه‌های مهدوی این قابلیت را دارد و ترویج این فرهنگ بایستی در همه جای کشور شنیده شود.


فرمانده بسیج دانشجویی واحد میانه با بیان اینکه دانشجویان در طرح سه شنبه های مهدوی حال و هوای خاصی پیدا می کنند گفت: «این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه حلاوت انتظار را در بین دانشجویان دوچندان می کند و بوی عشق می دهد.»



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد میانه
ارسال نظر
قالیشویی ادیب