دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1394 - 11:49
در گفت‌وگو با آنا

پیرمؤذن: فراکسیون رهروان خواستار کنترل موج استیضاح‌هاست/ باهنر تأکید داشت که ابهامات نمایندگان از مسیر سؤال پیگیری شود

یک عضو فراکسیون رهروان گفت که در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان، درباره پیروزی آقای روحانی در 24 خرداد دو سال پیش بحث شد،‌ ضمن اینکه اعضای این فراکسیون خواستار کنترل موج استیضاح‌ها شدند.
کد خبر : 23156

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره جلسه صبح امروز ـ یکشنبه ـ‌ فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار کرد: در جلسه امروز موضوعاتی مطرح شد،‌ اول اینکه باید حادثه هتل مشهد درخصوص زائران عربستانی پیگیری شود و با عاملان آن برخورد شود چراکه این حادثه تبعات سیاسی زیادی برای کشور ما دارد.


وی افزود: در جلسه امروز همچنین درباره پیروزی آقای روحانی در 24 خرداد دو سال پیش بحث شد، ضمن اینکه اعضای این فراکسیون خواستار کنترل موج استیضاح‌ها شدند.


این عضو فراکسیون رهروان در پاسخ به این سؤال که نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه گفته است که فراکسیون رهروان با این استیضاح‌ها موافق است،‌ گفت: آقای قاضی‌پور کمی پیاز داغ جلسه را زیاد کرده است،‌ در این جلسه که محمدرضا باهنر صحبت می‌کرد این موضوع مورد تأکید قرار گرفت که ابهامات نمایندگان به صورت سؤال مطرح شود و نه استیضاح.


پیرمؤذن همچنین خاطرنشان کرد: در جلسه امروز فراکسیون درباره طرح‌های نمایندگان برای مشکل‌آفرینی در مذاکرات هم بحث و بر این امر تأکید شد که باید جلوی هر طرحی که باعث فرسایشی شدن مذاکرات شود یا اینکه مذاکره‌کنندگان را محدود کند، گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: پیرموذن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته