دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1396 - 13:26
با هدف امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده انجام شد

اتخاذ 5 تصمیم امدادی در جلسه ستاد مدیریت بحران دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

ستاد بحران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با هدف امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده و اتخاد تدابیر لازم تشکیل جلسه داد.
کد خبر : 231333

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پی دستور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر لزوم امدادرسانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق زلزله‌زده، نخستین جلسه ستاد مدیریت بحران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.


امرالله عظیمی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تصمیمات اتخاذشده در این جلسه را در گفت‌وگو با آنا این گونه تشریح کرد:


1- دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با مشارکت هلال احمر استان تعداد 100 پزشک به شهرستان سرپل‌ذهاب و سایر نقاط زلزله‌زده اعزام می‌کند.


2- دو خودرو کامیونت حامل اقلام موردنیاز از جمله خرما و آب آشامیدنی با همکاری بسیج دانشجویی استان به شهرستان سرپل‌ذهاب ارسال و توزیع می‌شود.



3- دانشجویان رشته پرستاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه فراخوان و با همکاری انجمن پرستاری استان با هدف کمک به مصدومان و آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در بیمارستان‌‌های کرمانشاه حاضر می‌شوند.


4- با همکاری انجمن روانشناسی و مرکز روانشناختی دانشگاه آزاد اسلامی استان، مشاوران و روانکاوان دانشگاه با حضور در مناطق زلزله‌زده از جمله شهرستان سرپل‌ذهاب به کمک‌های روحی و روانی به بازماندگان می‌پردازند.


5- با اعلام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های همجوار از جمله همدان و کردستان برخی اقلام مورد نیاز از جمله خرما، آب آشامیدنی و پتو به محل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ارسال و با کمک بسیج اساتید، کارمندی و دانشجویی به شهرستان سرپل‌ذهاب منتقل می‌‌شود.


دومین جلسه ستاد مدیریت بحران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تا ساعاتی دیگر و با حضور اعضای استانی در مرکز سما سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد.


به گزارش آنا، همچنین با صدور نامه ای از سوی رئیس واحد کرمانشاه همه روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه موظف شدند از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله استفاده کنند و با مسئولان بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندی، تشکل ها و کانون های دانشجویی برای امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان همکاری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته