دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1394 - 10:30
لشگری خبر داد

تشکیل کمیته حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی

دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم دارویی با هدف برنامه‌ریزی مناسب و اجرای فعالیتهای ثمربخش اقدام به تشکیل کمیته حجاب و عفاف کرد.
کد خبر : 23130

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم دارویی و به منظور برنامه‌یزی مناسب و اجرای فعالیت‌های ثمربخش کمیته‌ای متشکل از مسئولان و استادان صاحب ذوق و فکر در اشاعه آموزه‌های فرهنگی با نام کمیته حجاب و عفاف تشکیل شد.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم دارویی اظهار کرد: تلاش تمامی دست‌اندرکاران این واحد دانشگاهی در راستای تحقق محیط آرام و پاک، عملی است تا دانشجویان عزیز بتوانند در کنار تحصیل علم، رشد اخلاقی و معنوی نیز داشته باشند.


معصومه لشگری بیان کرد: رویکرد واحد علوم دارویی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف شامل دو دسته فعالیت‌های کوتاه‌مدت نظیر تذکر و یادآوری و فعالیت‌های بلندمدت مانند اقدامات فرهنگی است. فعالیت‌های بلندمدت یا اقدامات فرهنگی این واحد حول هفت محور اساسی تبلیغات و اطلاع‌رسانی، آموزش، ارائه مشاوره‌های فرهنگی به صورت خصوصی یا گروهی، انجام فعالیت‌های پژوهشی حول موضوع حجاب و استفاده از یافته‌های آن برای بهینه‌سازی امور، اجرای فعالیت‌های هنری و ادبی با موضوعیت حجاب و عفاف، تشویق و ترغیب دانشجویانی که با احترام به قوانین تغییر رویه داده‌اند و ارشاد افرادی که نیاز به یادآوری موضوع دارند تدوین شده است.


وی افزود: اقدامات مرتبط با این محورها بصورت مشخص تعریف شده‌اند که ان‌شاءالله در طول سال تحصیلی اجرایی خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته