دغدغه روابط عمومیها، ایجاد خوشنامی و اعتبار برای دانشگاه است
به گزارش خبرنگار آنا، دکتر اسحق رسولی در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: «نقش روابط عمومی ها در تعالی سازمانی، راهبردی و استراتژیک است و ضرورت دارد قدر و منزلت و جایگاه روابط عمومی ها ارتقا یابد.»
این استاد رسانه اظهار کرد: «روابط عمومی ها، سرمایه ای برای دانشگاه ایجاد می کنند که همان سرمایه اجتماعی است و برای این کار لوازم و الزام هایی نیاز است که همه باید در تحقق آن تلاش کنند.»
وی افزود: «در شرایط کنونی دانشگاه نیاز به تصویرسازی مثبت در جامعه دارد که این کار فقط از طریق روابط عمومی ها می تواند عملیاتی شود.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: «روابط عمومی ها به همه بخش ها کمک کنند تا بتوانیم پایداری دانشگاه را حفظ کنیم و این موضوع به کار عمیق و همه جانبه نیاز دارد.»
رسولی گفت: «مهمترین بحثی که در حاضر در دانشگاه مطرح است، رقابت با سایر دانشگاه است که در چنین شرایطی ابزارهای روابط عمومی نقش خود را بیشتر بروز می دهد.»
وی افزود: «باید فعالیت های روابط عمومی به سمت و سویی سوق پیدا کند که بتواند به نحو احسن روی ذهن و فکر درون سازمانی و عموم مردم تاثیر گذاشته و فکر و نگاه ویژه تزریق کند.»
رئیس واحد اردبیل با تاکید بر تشکیل اتاق فکر برای روابط عمومی ها بیان کرد: « در این خصوص می توان از ظرفیت گروه ارتباطات، اصحاب رسانه و افراد خوش فکر و متخصص استفاده کرد.»
غلامحسین غاربی مدیر کل روابط عمومی استان اردبیل نیز بر هدفمند و تخصصی کردن فعالیت های روابط عمومی تاکید کرد و گفت: «تلاش و سیاست گذاری ما در شورای اطلاع رسانی استان بر محور فعالیت حرفه ای و جهت دادن آن به سمت درآمدزایی برای دانشگاه است.»
در چهارمین شورای اطلاع رسانی استان اردبیل مسایل و مشکلات مربوط به روابط عمومی ها بررسی و تصمیم های مقتضی اتخاذ شد.
انتهای پیام/