دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1394 - 10:06
در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس واحد علوم دارویی

رضایت: نخستین واحد دانشگاهی هستیم که مقاطع تحصیلات دکتری تخصصی در حوزه علوم پزشکی را آغاز کرده‌ایم

رئیس واحد علوم دارویی گفت: نخستین واحد دانشگاهی هستیم که مقاطع تحصیلات دکتری تخصصی در حوزه علوم پزشکی را شروع کرده‌ایم و در کنار آن وجود رشته‌های مرتبط با علوم بین رشته‌ای و فناوری‌های نوین نیز باعث پیشرو بودن و مطرح شدن این واحد دانشگاهی شده است.
کد خبر : 23122

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد علوم دارویی همزمان با فرارسیدن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی در پیامی از همه دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد علوم دارویی تقدیر و تشکر کرد.


دکتر سیدمهدی رضایت همزمان با فرارسیدن 24 خرداد ماه، سالروز تاسیس واحد علوم دارویی در پیامی با تبریک به مناسبت 29 امین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی تاکید کرد: فرصتی است که خدمت همه همکاران هیئت علمی، کارمندان و سایر نیروهای خدمتگزار در این واحد دانشگاهی عرض خسته نباشید داشته باشم. خداوند به همه کسانی که برای تشکیل این واحد از عمر و آبروی خود مایه گذاشته‌اند و بویژه مدیران کلان دانشگاه آزاد اسلامی و مرحوم دکتر محمدباقر شایورد، اجر دنیوی و اخروی عنایت کند. خداوند را سپاسگزارم که در پهنه آرامش حاکم بر دانشگاه و فضای علمی کشور شاهد رشد و ارتقاء قابل توجه این واحد دانشگاهی هستم.


در این پیام آمده است: بدیهی است آنچه که باعث شده تا این واحد دانشگاهی با یک رشته دکتری عمومی داروسازی و با کمتر از 1000 دانشجو در سال 1387 امروز تبدیل به یک واحد با رشد کمی و کیفی قابل توجهی بشود که گاه باور کردن آن برای خود و خانواده علوم دارویی نیز سخت و شیرین است، جز در سایه تلاش بی وقفه و مسئولانه همه دست اندرکاران این مجموعه میسر نبوده است.








شکی وجود ندارد که از مهمترین افتخارات واحد علوم دارویی، دانشجویان و دانش آموختگان ساعی خود است که همواره چه در دوران تحصیل و چه بعد از فارغ‌التحصیلی وفادار و متعصبانه به این واحد عشق می ورزند

رضایت در پیام خود اظهار کرد: داشتن 32 رشته فعال که عمدتا رشته‌های تحصیلات تکمیلی هستند، تشکیل 3 دانشکده همراه با 7000 دانشجو، افزایش فضای آموزشی و پژوهشی به نسبت‌های چند برابری و جذب اعضای هیئت علمی فاخر که از دانش آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور هستند، نمونه‌ای از این پیشرفت‌ها است. در شرایطی که در کل کشور موضوع پرکردن ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و تامین و مدیریت مالی و پشتیبانی آن دغدغه‌ای جدی شده است، واحد علوم دارویی، به دلیل کیفیت و نام نیک خود هر ساله رشد قابل توجهی از نقطه نظر جذب دانشجو داشته که در سال گذشته بیش از 40 درصد را شامل شده است.


در ادامه این پیام تاکید شده است: نخستین واحد دانشگاهی هستیم که مقاطع تحصیلات دکتری تخصصی در حوزه علوم پزشکی را شروع کرده‌ایم و در کنار آن وجود رشته‌های مرتبط با علوم بین رشته‌ای و فناوری‌های نوین نظیر نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و مدیریت و اقتصاد دارو نیز باعث پیشرو بودن و مطرح شدن این واحد دانشگاهی شده است. شکی وجود ندارد که از مهمترین افتخارات واحد علوم دارویی، دانشجویان و دانش آموختگان ساعی خود است که همواره چه در دوران تحصیل و چه بعد از فارغ‌التحصیلی وفادار و متعصبانه به این واحد عشق می ورزند.


در پایان پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی آمده است: بر خود فرض می‌دانم سالروز تشکیل این مجموعه ارزشمند را خدمت ریاست و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی که همواره حمایت و مساعدت خود را ابراز کرده اند، تبریک عرض کنم و توفیقات روزافزون همه بزرگواران را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم. همچنین در این ایام، بیشتر از گذشته باید خود را وامدار خون شهیدان و مجاهدان جبهه ارزشهای فرهنگی و دینی بدانیم که فرصت خدمت به جوانان میهن اسلامی را برای ما فراهم کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته