دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست استقلال:

نباید به راحتی روی اسم جباری قلم قرمز کشید/دستیار خارجی دیگری به استقلال می‌آید

نصرالله عبدالهی گفت: مجتبی جباری یکی از بازیکنان باسابقه استقلال است و نباید به راحتی روی اسم او قلم قرمز کشید.
کد خبر : 231188

نصرالله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط بازیکنان استقلال در اردوی کیش گفت: «خوشبختانه تمرینات خوبی را در کیش پشت سر گذاشتیم. اردوی ما تا روز چهارشنبه ادامه دارد و عصر چهارشنبه به تهران برمی‌گردیم.»


وی در خصوص حضور دستیار خارجی شفر در اردوی کیش بیان کرد: «ساناک روز یکشنبه به کیش آمد و کارش را با تیم آغاز کرد. این مربی سابقه همکاری با شفر را ندارد اما رزومه خوبی دارد و سابقه مربیگری در تیم ملی جوانان و نوجوانان جمهوری چک را در کارنامه دارد.»


سرپرست استقلال در رابطه با حضور دستیار خارجی دیگر به کادر فنی این تیم گفت: «قرار است یک دستیار خارجی دیگر به کادر فنی استقلال اضافه شود که به احتمال زیاد تا چند روز آینده به تهران می‌آید. همه این نفرات زیرنظر شفر کار می‌کنند و بحث دستیار اول و دوم در تیم مطرح نیست.»


عبدالهی در مورد آخرین وضعیت مجتبی جباری در استقلال گفت: «مجتبی جباری یکی از بازیکنان باسابقه استقلال است که زحمت زیادی برای تیم کشید. نباید به راحتی روی اسم جباری قلم قرمز کشید و باید در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه برگزار می‌کند تکلیف او مشخص شود. قرار بود این جلسه زودتر برگزار شود اما به دلیل اینکه جباری خارج از کشور بود این جلسه برگزار نشد.»


سرپرست استقلال در خصوص بدهی این باشگاه به بازیکنان و مربیان سابق و گلایه‌های برخی از آنها مبنی بر پرداخت نشدن طلب‌ها گفت: «فدراسیون تعهدنامه‌ای را تنظیم کرد و قرار است از پولی که باشگاه نزد سازمان لیگ دارد این بدهی‌ها پرداخت شود. قرار است فدراسیون خودش با طلبکاران جلسه بگذارد و با آنها به توافق برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته