دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1394 - 16:21

کسب درجه استادی عضو هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری

دکتر رحیم سرور عضو هیئت علمی گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری واحد یادگار امام(ره) شهرری پس از گذراندن مراحل رسمی در هیئت ممیزه دانشگاه و کمیسیون‌های مربوطه با حکم دکتر میرزاده رئیس دانشگاه از درجه دانشیاری به درجه استادی ارتقاء یافت.
کد خبر : 23079

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری گفت: حقیقتاً کسب این موفقیت بزرگ علمی از سوی دکتر سرور که از سرمایه‌های علمی و اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی است، دستاوردی بزرگ و ارزشمند است و امیدوارم کسب این مهم که حاصل تحقیقات و پژوهش‌های علمی فراوانی بوده، موجبات شکوفایی بیش از پیش سطح علمی این واحد دانشگاهی را فراهم کند.


دکتر سید فرج الله موسوی اظهار کرد: امید است با توکل به خداوند متعال این موفقیت سر آغازی برای ارتقاء درجه علمی سایر استادان در این واحد دانشگاهی باشد.


سرور متولد 1348 است که تحصیلات دانشگاهی خود را در مقصع کارشناسی در سال1371 و کارشناسی ارشد در سال1373در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری و دکتری جغرافیا را در سال1378 از واحد علوم و تحقیقات تهران با گرایش جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری به پایان رسانده است.


وی فعالیت علمی خود را در تخصص‌های آمایش سرزمین، برنامه ریزی شهری پیگیری کرده است و از سال 1374به صورت تمام وقت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری است.


آثار مکتوب: 15عنوان کتاب ، 35 عنوان طرح تحقیقاتی در سطح ملی و بیش از 70 مقاله علمی و پژوهشی و شرکت در بیش از 27 همایش‌های داخلی و خارجی.


فعالیت‌های اجرایی: معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از 1380 تا 1385، مشاور شورای شهر تهران، رئیس کمیته طرح و برنامه و بودجه منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، مشاور سازمان نوسازی شهر تهران، رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و عمران خمین، عضو کمیسیون تخصصی هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، عضو کمیته ارزیابی مدیریت شهری تشخیص مصلحت نظام، بخشی از تجارب مدیریتی و اجرایی وی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته