دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال:

شفر آبروی کاری‌اش را به خطر نمی‌اندازد/ نام هیچ بازیکنی در لیست خروجی قرار نگرفته‌است

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: شفر می‌داند آبروی کاری‌اش اهمیت زیادی دارد بنابراین از افرادی استفاده می‌کند که راندمان کاری‌اش را بالا ببرند.
کد خبر : 230752

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد نوری در خصوص حضور جیری ساناک به عنوان دستیار جدید وینفرد شفر در استقلال گفت: «از زمانی که شفر هدایت تیم استقلال را برعهده گرفت قرار بر این بود که کلیه دستیاران وی توسط خودش انتخاب شوند. ساناک هم مربی بوده که با دو هدف به تیم اضافه شده است. هدف اول کمک به سرمربی تیم بزرگسالان در جریان رقابت‌‌های این فصل و دوم نظارت برکار تیم‌های پایه جهت آماده‌سازی نسل بعدی استقلال که در سال‌های آینده به تیم کمک خواهند کرد.»


او درباره رزومه ساناک و همچنین زمان اضافه شده میگوئل کولی دیگر دستیار وینفرد شفر به استقلال بیان کرد: «من رزومه ساناک را دیده‌ام. او مربی قابلی است ولی چون این روزها درگیر مسابقات پیشکسوتان هستیم، فرصت نداشتم به طور کامل کارنامه سانک را مورد بررسی قرار دهم با این حال می‌دانم که شفر مربی نیست که بخواهد کادرفنی‌اش را ضعیف ببندد. او همچون مربیان دیگر قصد دارد به گونه‌ای در استقلال کار کند که اگر روزی خواست در تیم دیگری به کارش ادامه دهد، نتایجش با استقلال جزو سوابق درخشان او باشد.»


عضو کمیته فنی باشگاه استقلال افزود: «کولی دستیار جامائیکایی شفر هم به دلیل قراردادی که با فدراسیون فوتبال کشورش داشت قرار بود دو ماه دیگر به استقلال بیاید ولی طبق تلاش‌هایی که صورت گرفته احتمالا تا دو هفته دیگر این مربی به تمرینات استقلال اضافه می‌شود و قراردادش پس از اتمام قراردادی که با فدراسیون فوتبال جامائیکا دارد با استقلال امضا می‌شود. کولی در تیم ملی جامائیکا دستیار شفر بوده و قطعا شناخت متقابلی میان طرفین ایجاد شده است که در طول فصل کمک بیشتری به تیم استقلال خواهد کرد.»


وی در واکنش به اینکه منتقدان استقلال با حضور پسر شفر به عنوان آنالیزور این تیم منتظرند تا با هر نتیجه ضعیفی از سوی استقلال حضور پسر او را به باد انتقاد بگیرند، تصریح کرد: «اینکه سرمربی تیم استقلال برای آنالیز تیمش از پسرش دعوت به همکاری کرده است، بیانگر آن است که او اعتماد ویژه‌ای به پسرش داشته که از وی در کادرفنی تیمش بهره برده است. شفر می‌داند که آبروی کاری‌اش از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و آن را به خطر نمی‌اندازد، بنابراین از افرادی استفاده می‌کند که راندمان کاری‌اش را بالا ببرند. در این میان پسر وی هم می‌تواند یکی از اهرم‌های کاری‌اش در استقلال باشد.»


نوری با اشاره به حضور فعال شفر در تمرینات استقلال اظهارداشت: «من تا به حال چندین جلسه تمرینی تیم را از نزدیک دیده‌ام و در آن پیگیر بودن شفر را به دقت حس کردم. او همچون یک مربی جوان بازیکنان را تمرین می‌دهد و عاشق کارش است. به اعتقاد من و همکارانم در کمیته فنی شفر زودتر از انتظار با تیم هماهنگ شده است و همه با ما هم نظرند که استقلال نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته که در ادامه فصل می‌تواند به نتایج بهتری نسبت به گذشته ختم شود. تنها ضعف تیم در خط حمله است که قطعا با اضافه شدن یک مهاجم کارآمد آمار گلزنی‌مان بهتر از این هم خواهد شد.»


عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره اینکه وینفرد شفر فهرست خروجی‌های نیم‌فصل را به کمیته فنی داده است یا خیر، عنوان کرد: «من هم در رسانه‌ها خوانده‌ام که از مجتبی جباری، یعقوب کریمی و ... به عنوان خروجی‌های نیم‌فصل نام برده شده ولی همه اینها در حد گمانه‌زنی است. از سوی شفر نام هیچ بازیکنی به کمیته فنی ارجاع نشده است و بدون تردید هر زمانی که سرمربی تشخیص دهد تغییرات در تیم انجام می‌گیرد.»


نوری درباره دیدار استقلال با سیاه‌جامگان که در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد تصریح کرد: «فکر می‌کنم همه بازی‌ها سخت است. مخصوصا بازی با تیم‌های انتهای جدولی دشوارتر است چون این تیم‌ها انگیزه زیادی دارند که به رقابت‌های لیگ برگردند. مقابل استقلاال و پرسپولیس هم همواره حریفان انگیزه زیادی دارند. در این وقفه‌ای که رقابت‌های لیگ داشته بازیکنان سعی کردند بیش از همیشه خود را به انگیزه‌های سرمربی تیم نزدیک کنند تا بتوانند در ادامه فصل پیروزی‌های بیشتری را تجربه کنند. فکر می‌کنم با توجه به پتانسیلی که تیم استقلال دارد کسب دومین پیروزی متوالی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دور از دسترس نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته