دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1396 - 10:37
رحمانی‌فضلی:

یک میلیون و 600 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند/ خروج افراد به صورت غیرمجاز از مرز نداشتیم

وزیر کشور گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و 600 هزار زائر از مرزهای سه‌گانه وارد کشور شده‌اند.
کد خبر : 230433

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدلله با برنامه‌ربزی بسیار خوبی که امسال ستاد داشت و همکاری بسیار عالی که همه دستگاه‌های اجرایی داشتند توانستیم مراسم اربعین بسیار خوبی را برگزار کنیم به ویژه در حوزه خروج افراد به صورت غیر مجاز می‌توانیم بگوییم که شاهد این مسئله در سال جارى نبودیم.


وزیر کشور ادامه داد: این امر ناشی از زحمت همه عزیزان به ویژه نیروی انتظامی که زحمات بسیار زیادی را متقبل شدند٬ دو استان ایلام و خوزستان به دلیل آنکه محل ورود و خروج بودند بیشترین زحمات ما بر عهده عزیزان در این دو استان بود.


وی تصریح کرد: اعضای شورای محترم تامین٬ دستگاه‌های اجرایی٬ استانداران محترم٬ فرمانداران و بالاخص مردم که میزبان اصلی بودند و اطلاع‌رسانی خوبی که صدا و‌سیما انجام داد نظم بسیار خوبی در مراسم سال جاری به وجود آمد.


رحمانی فضلی ضمن تشکر از دولت عراق تاکید کرد: استانداران کربلا و ‌نجف واقعا کمک‌های خوبی به لحاظ امنیت و پشتیبانی کردند، همچنین سفارت ما در عراق و سفارت عراق در ایران درباره صدور ویزا و خدمات به مردم بسیار خوب عمل کردند.


وزیر کشور خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین نیز شاهد نمایش وحدت٬ انسجام٬ هماهنگی و همدلی میان مسئولین و دو کشور ایران و عراق بودیم که ان‌شاءالله خداوند زحمات همه عزیزان را قبول کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته