دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر پوردستان:

مرکز مطالعات راهبردی ارتش محل تردد نخبگان است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: مرکز مطالعات راهبردی ارتش محل تردد نخبگان است و امیدواریم بتوانیم در این مسئولیت بخوبی انجام وظیفه کنیم.
کد خبر : 230387

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش طی سخنانی در مراسم معارفه امیر محمدحسین دادرس به عنوان جانشین و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به عنوان معاون هماهنگ کننده ارتش که صبح امروز در ستاد ارتش برگزار شد، با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما شغل و‌ مسئولیت یک امانت است و بعد از مدتی باید به صاحب آن مسترد شود، اظهارداشت: علاوه بر نگاه امانتی که در فرهنگ دینی ما است، یک نگاه دیگر، نگاه تکلیف مدارانه است و دامنه تکلیف فراتر از مسئولیت است.


پوردستان خاطرنشان کرد: سال ۶۵ وقتی در جزیره مجنون طوری زخمی شدم که شنیدم بالای سرم می‌گفتند او نمی‌ماند، شهادتین را گفتم اما در آن لحظات یک اشتباه کردم و از خدا فرصت خواستم و خدا هم اجابت کرد.


رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: اکنون این فرصت را به هیچ عنوان از دست نمی‌دهم و همواره خدمت خواهم کرد چه در ارتش و چه بیرون از ارتش. حتی اگر به یکی از پایگاه‌های بسیج بروم و‌ به چند جوان آموزش بدهم.


پوردستان افزود: مرکز مطالعات راهبردی، محل تردد نخبگان است و امیدواریم بتوانیم در این مسئولیت بخوبی انجام وظیفه کنیم.


رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تاکید کرد: امیر موسوی از فرماندهان بسیار خوب ارتش است و‌ امیدوارم ارتش روزبه‌روز مقتدرتر و پیروزتر شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته