دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1394 - 14:12

نشریه خبری واحد تهران مرکزی دو هفته‌نامه شد

ماهنامه خبری تحلیلی هاتف به عنوان تنها نشریه خبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، از این پس با لوگوی جدید به صورت دوهفته نامه منتشر می‌شود.
کد خبر : 23011

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی واحد تهران مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: نشریه خبری تحلیلی هاتف حاوی آخرین رویدادها و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی است که از سال 1385 به صورت فصلنامه داخلی آغاز به کار کرد و از سال 1386 تا اردیبهشت سال جاری با سردبیری بنده به صورت ماهنامه داخلی منتشر شده است.


عامر عابدی افزود: چاپ نشریه هاتف در دوره مدیریت سابق دانشگاه حدود یک سال متوقف شد اما از آذرماه 1392 مجددا انتشار آن آغاز شد و اکنون نیز با هدف اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر و برقراری ارتباط پویاتر با مخاطبان، به‌صورت دو هفته نامه، ازخرداد ماه1394 با مدیر مسئولی دکتر فرهاد حسین زاده لطفی رئیس واحد تهران مرکزی، انتشار آن ادامه دارد.


وی با توجه به رهنمودهای دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اهمیت شفاف‌سازی و آگاهی‌رسانی صادقانه و به موقع اخبار گفت: روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تلاش می‌کند با تعامل مطلوب با بخش‌های مختلف از جمله 69 گروه آموزشی مستقر در 12 دانشکده این واحد دانشگاهی، ماموریت خطیر خود را برای معرفی صادقانه و شفاف خدمات ارزشمند دانشگاه به مخاطبان، به نحو شایسته انجام دهد.


مدیر روابط عمومی واحد تهران مرکزی ادامه داد: اخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از سال 1386 تاکنون، علاوه بر چاپ نشریه هاتف، از طریق وب سایت روابط عمومی با آدرس pr.iauctb.ac.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.


سردبیر دو هفته‌نامه هاتف خاطرنشان کرد: به منطور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، نشریه هاتف با تیراژ اندک چاپ می شود و از طریق فضای مجازی نیز در وب سایت روابط عمومی واحد تهران مرکزی قابل مشاهده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته