دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1396 - 10:08

انتشار کتاب عضو هیأت علمی واحد ورامین-پیشوا با عنوان «تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی»

تازه‌ترین کتاب دکتر سارا موحد چهره نام آشنای صنعت غذای ایران و عضو هیأت علمی واحد ورامین-پیشوا مطابق سر فصل وزارت علوم منتشر شد.
کد خبر : 229837

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این کتاب به همت دکتر سارا موحد عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا تألیف و غلاتی نظیر گندم، جو، ذرت، برنج، یولاف، چاودار و ارزن و فرآورده های حاصل از آنها توضیح داده شده است.


این کتاب جامع و مطابق سرفصل وزارت علوم در زمینه کلیات غلات و تکنولوژی فراورده‌های غله‌ای است.تبیین کاربرد انواع صمغ، امولسیفایرها، شیرین‌کننده، رنگ‌ها و مواد مصرفی خام در صنایع غذایی و کلیات غلات صبحانه و نان، بیسکویت و کیک از دیگر بخش‌های کتاب «تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی» است که می‌تواند مورد استفاده دانشجویان رشته مهندسی صنایع غذایی، شیمی، علوم تغذیه و کارخانجات صنایع غذایی قرار گیرد.


سارا موحد چهره نام آشنای صنعت غذای ایران و یکی از صاحب‌نظران و استادان خوشنام در این حوزه شناخته می شود و اکنون عضو هیأت علمی و دانشیار گروه مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا بوده و با سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور همکاری مؤثری دارد.


راهنمایی و مشاوره بیش از 100 پایان نامه، چاپ بیش از 85 مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، چاپ بیش از 70 مقاله در کنفرانس‌های مختلف بین‌المللی، کسب گواهی ثبت اختراع اعتبارسنجی شده، کسب عنوان پژوهشگر برتر سال‌های90 تا 93، کسب رتبه اول آرمون ورودی مقطع دکتری تنها گوشه‌ای از افتخارات علمی و تحقیقاتی این پژوهشگر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته