دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گروسی در گفت‌وگو با آنا:

13 آبان نماد انزجار مستضعفان جهان از سیاست‌های آمریکاست

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور فرزندان شاهد گفت: سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در مراسم 13 آبان نماد انزجار ملت ایران و مستضعفان جهان از سیاست‌های دولت آمریکاست.
کد خبر : 228066

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با بیان اینکه امام راحل 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی را به عنوان "انقلاب دوم" و روز ملی "مبارزه با استکبار جهانی" نام‌گذاری کردند، اظهار کرد: هر سال که می‌گذرد بینش و بصیرت جوانان ما نسبت به دشمنی و خباثت‌های آمریکا بیشتر می‌شود و می‌بینیم که حضور دانش‌آموزان و جوانان در راهپیمایی‌های ضد استکباری بیشتر شده است.


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا در مراسم 13 آبان نماد انزجار ملت ایران و مستضعفان جهان از سیاست‌های دولت آمریکاست.


وی با اشاره به دشمنی آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و ایادی استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی جنگ 8 ساله را به ما تحمیل کردند و پس از آن‌هم تحریم‌های سنگینی علیه کشورمان تصویب و اجرایی کردند اما زمانی که دیدند نمی‌توانند با جمهوری اسلامی مقابله مستقیم کنند با ایجاد و پرورش گروه‌های تروریستی همچون طالبان، داعش و... سعی کردند که شاخ و برگ‌های ایران را بزنند که به یاری خدا آنجا هم موفق نبودند و پیروزی‌های دیگر برای انقلاب اسلامی در منطقه رقم خورد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته