دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار اثباتی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات:

دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند از رسانه‌های خود برای رسیدن به اهداف انقلاب استفاده کند

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه امروز یکی از تجلی‌گاه‌های هر نظامی، قدرت رسانه‌ای آن است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک قطب بزرگ علمی می‌تواند از رسانه‌های خود در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی استفاده کند.
کد خبر : 227963

سردار بهروز اثباتی، فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از غرفه آنا در نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه امروزه یکی از تجلی‌گاه‌های هر سامانه سیستم و نظام، قدرت رسانه‌ای آن است، اظهار کرد: وقتی آن سامانه بنیادی محیطی پویا و دانشگاهی و دارای یک پشتوانه علمی، آگاهی‌محور و تخصصی باشد، حتما نقش رسانه‌ها بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک قطب بزرگ علمی باید یک رسانه برای جذب، ساماندهی و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی در اختیار داشته باشد.


فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بزرگترین سامانه همین است، اضافه کرد: رسانه دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با اتکا بر چندصدهزار دانشجویی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، چند هزار خبرنگار، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای تربیت‌ کند و امیدوارم این کار را انجام دهد.


"خبرگزاری آنا" در نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 در راهروی اصلی، غرفه 150 میزبان مخاطبان است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته