دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر قلعه‌نویی:

مردم عامل شکایت نکردنم از تراکتورسازی بودند /دعایم رهایی باشگاه‌های آسیایی است

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: دو سال و نیم در تراکتورسازی کار کردم و عین همان را طلب دارم، چون آذری‌ها را دوست دارم، به مردم احترام گذاشتم و شکایت نکردم.
کد خبر : 226828

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: «خوشحالم که یک بار دیگر به تبریز آمدم و امیدوارم یک بار دیگر پرشورها را ببینم. در مورد بازی تراکتورسازی سخت است که صحبت کنیم. جایی است که خاطرات خوشی دارم و هیچ وقت بازی با النصر فراموش نخواهم شد. درست است که صعود نکردیم، اما یک روز و تاریخ رقم خورد. از یک بابت دیگر خوشحالم که دیگر ذهنیت سابق را هنگامی که به تبریز باز می‌گردم ندارم.»


وی ادامه داد: «امیدوارم شرایط آب و هوایی اجازه یک بازی زیبا را بدهد. هر دو تیم خوب فوتبال می‌کنند و به دنبال سه امتیاز هستند و دیدارهای قبلی آنها هم همیشه حساس بوده است. یحیی‌ گل‌محمدی هم کمک می‌کند تراکتورسازی راهش را پیدا کند. امیدوارم بازی خوبی باشد. نتیجه هم دست خداست.»


قلعه نویی درباره اینکه فرزین گروسیان و این که اگر فصل گذشته فرصت به او داده می‌شد امسال وضعیت بهتری داشت،‌ گفت: «هر کسی یک نظر دارد این هم یک نظر است.»


سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که ذوب‌آهن امسال نتایج خوبی نگرفته، عنوان کرد: «به قول شما که می‌گویید نتایج خوبی نگرفته‌ایم، 17 گل زده‌ایم، این نشان می‌دهد افکار قلعه‌نویی فرقی نمی‌کند، هر جا باشم هدف ارائه یک بازی خوب است، اول گل نخوریم بعد گل بزنیم. ما دنبال بازی هجومی هستیم. در استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن نشان دادم قلعه‌نویی دنبال بازی هجومی است.»


وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه وضعیت ذوب‌آهن را چطور می‌بینید، خاطرنشان کرد: «چون لیگ زیاد تعطیل می‌شود، از کیفیت می‌افتد، در این باشگاه از نظر ستادی، همه چیز خوب است، البته بعضاً مسائل درون‌خانوادگی وجود دارد که لازم نیست بگویم، اما تا این افکار عوض شود، احتیاج به زمان است. مشکل خاصی نیست، ذوب آهن نظم خاص خود را دارد.»


قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به این سؤال که قرار است نیم فصل چند بازیکن ذوب‌آهن سرباز شوند، یادآور شد: «این سؤال مدیریتی است، هر بازیکنی که سرباز شود باید برود، نمی‌توانیم به طور یک بازیکن را نگه داریم. ما هم طبیعتاً مهره‌هایی را جایگزین می‌کنیم.»


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید کارشناسان اعتقاد دارند شما تراکتورسازی را سال گذشته با هزینه زیادی بستید، گفت: «این نظر کارشناس است، اگر هزینه باشگاه زیاد بوده به مردم بگویند.»


وی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر تراکتورسازی از بازیکنان بومی و جوان استفاده می‌کند، آیا این تیم همان تیمی است که شما سال قبل داشتید، خاطرنشان کرد: «سؤال خوبی است، خوشحالم هر جا می‌روم یک تیم سایه درست می‌کنم، در سپاهان و استقلال هم این کار را انجام داده‌ام. جوانان پشتیبان خوبی بوده‌اند و این استراتژی را یحیی گل‌محمدی هم استفاده می‌کند. این تیم سایه کنار تیم بزرگسالان این قابلیت را دارد که سال‌های آینده به بزرگسالان کمک کند. این سیاست من است، تیم سایه می‌آورم که انگیزه تیم فیکس بیشتر شود.»


قلعه‌نویی همچنین درباره مشکلات مالی سرخابی‌ها و تراکتورسازی و احتمال حذف از لیگ قهرمانان تصریح کرد: «دعای ما این است مشکل تیم‌های آسیایی رفع شود، قبلاً شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه من از تراکتورسازی شکایت کرده‌ام، اما شکایت نکرده‌ام، حق و حقوقی دارم، دو سال و نیم در این تیم کار کردم و عین همان را طلب دارم، چون آذری‌ها را دوست دارم، به مردم احترام گذاشتم و شکایت نکردم، اما نادیده گرفتن حق و حقوق کم‌لطفی است، من خاطرات خوبی از آذربایجان دارم اما رقم قابل توجهی طلب دارم.»


سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که شما در تراکتورسازی و سپاهان بودید که طرفداران زیادی داشتند، اما حالا که در ذوب‌آهن هستید که تماشاگران زیادی ندارد، خاطرنشان کرد: «ذوب آهن یک تیم ریشه‌دار است و طرفداران خوبی در اصفهان دارد،‌این نیست که طرفدار نداشته باشد، ما باید حالا خوب بازی کنیم که تماشاگران مجاب شوند به ورزشگاه بیایند. نیم فصل با تغییراتی که داریم آنها را مجاب می‌کنیم. هر وقت شما جایی می‌روید اگر عاشق کارتان باشید، بقیه مسائل در سایه قرار می‌گیرد. ذوب‌آهن را با مطالعه انتخاب کردم، این تیم از لحاظ بازیگری و مدیریتی خوب است و آرامش در تیم وجود دارد.»


قلعه‌نویی در پایان درباره غیبت مهدی کیانی از میادین، گفت: «اعتقاد دارم کیانی بازیکن بامعرفتی است، زحمات زیادی برای تراکتور کشیده و من از این اتفاق ناراحتم، او بازیکن خوبی است. دوست دارم هر چه زودتر به میادین برگردد. جای کیانی در وسط خالی است و معتقدم او نمادی از تراکتورسازی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته