دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفتگو با آنا:

بازگشت مسلمان به ذوب‌آهن وظیفه‌اش بود/ دانش مناسب مربیگری نمازی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: محسن مسلمان براساس قراردادی که داشت، وظیفه‌اش بود به تمرین‌های تیم برگردد.
کد خبر : 317734

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن پیش از شروع هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر،گفت: در این دو هفته‌ای که رقابت‌های لیگ تعطیل بوده، بازیکنان فقط دو روز ریکاوری فعال داشتند و بعد از آن به‌صورت مرتب صبح و بعدازظهر تمرین داشتند و بازی‌های تدارکاتی برگزار کردند.


وی افزود: رحیم زهیوی و امیر ارسلان مطهری در روزهای گذشته به تیم ما اضافه شدند و رقابت سالمی بین بچه‌ها شکل گرفته است. وضع تیم خوب شده و به آینده امیدوارتر شده‌ایم.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه جای خالی تیمش در میان تیم‌های بالای جدولی حس می‌شود، اظهار کرد: من قول بالا رفتن در جدول را نمی‌دهم. باتوجه به مشکلاتی که در سال‌های اخیر داشته‌ایم و عمده آنها مالی بوده است، ولی همه تلاش خود را کرده‌ایم تا نتیجه خوبی بگیریم.


وی افزود: اگر ذوب‌آهن در میان تیم‌های بالانشین جدول قرار داشته، در سایه حمایت هواداران و همدلی اعضای تیم بوده است. امسال شرایط با سال‌های قبل متفاوت بوده و نیاز به صبر بیشتری داریم تا بتوانیم به بالای جدول بازگردیم.


آذری درخصوص بازگشت محسن مسلمان به تمرین‌های ذوب‌آهن گفت: نه‌تنها مسلمان بلکه تمامی بازیکنانی که با ذوب‌آهن قرارداد منعقد می‌کنند، وظیفه دارند به مفاد آن قرارداد پایبند باشند. مسلمان علاوه بر آنکه به وظیفه‌اش عمل کرد و خود را به تیم رساند، انگیزه لازم را هم پیدا کرده تا بتواند در خدمت تیم باشد. به‌صورت‌کلی باید بازیکنان تیم آماده باشند تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرند.


مدیرعامل ذوب‌آهن درخصوص اینکه حمایت او از امید نمازی سرمربی تیمش، از نکات جالب مدیریت او است، گفت: اگر فردی را به تیم آورده‌ام، باید نسبت به کار او اعتقاد راسخی داشته باشم. موفقیت در سایه ثبات به‌دست می‌آید. شرایط نمازی با دیگر مربیانی که در ذوب‌آهن حضور داشته‌اند متفاوت است. او درخارج از فوتبال ایران مربیگری کرده و نیاز به زمان دارد تا با شرایط لیگ برتر ایران خود را تطبیق دهد. نمازی دانش و مدیریت کافی را دارد و می‌تواند در ذوب‌آهن مربی موفقی شود.


آذری درباره اینکه تماشاگران اصفهانی در سایه مدیریت خوب او و مسعود تابش مدیرعامل سپاهان رفتار مناسبی در ورزشگاه‌ها از خود نشان می‌دهند، اظهار کرد: مردم اصفهان متفکر و فرهیخته هستند. رفتار انسانی آنها در ورزشگاه‌ها ریشه فرهنگی دارد. ما به وجودشان افتخار می‌کنیم و می‌دانیم آنها به‌خوبی می‌توانند مسائل را از یکدیگر تفکیک کنند و تشخیص دهند. آنها در موفقیت ذوب‌آهن سهم ویژه‌ای دارند و می‌دانم با صبری که دارند، فضایی حاکم می‌کنند که تیم محبوب‌شان نتایج خوبی در رقابت‌های این فصل کسب کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته