دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1396 - 17:59

داستان سیاوش موضوع نخستین رساله دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

نخستین رساله دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی با موضوع تحلیل ارتباط درونمایه با شخصیت در داستان سیاوش در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دفاع شد.
کد خبر : 226552


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، سید فرزین رسایی اولین دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در رشته ادبیات فارسی است که از رساله دکتری خود با موضوع تحلیل ارتباط درونمایه با شخصیت در داستان سیاوش دفاع کرد.


اعضای هیات علمی گروه ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، دکتر حسنعلی عباسپور به عنوان استاد راهنما و دکتر محمد علی خالدیان و دکتر کبری نودهی به عنوان استادان مشاور، سید فرزین رسایی را در سال های پژوهش و نگارش رساله همراهی می کردند.



سید فرزین رسایی دارای مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی و کارشناسی ارشد زبانشناسی بوده و در سال 93 پس از قبولی در آزمون و مصاحبه مقطع دکتری، در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان شروع به تحصیل کرد.


رسایی با موفقیت در آزمون های زبان و جامع و اخذ پذیرش مقاله توانست به عنوان اولین دانشجوی دکتری رشته ادبیات دانشگاه در هفت ترم تحصیلی از رساله خود با موفقیت دفاع کند.



وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در خصوص برنامه های آینده خود گفت: «اکنون هم مشغول کار، مطالعه و تحقیق و ترجمه هستم و علاوه بر آن، کار نگارش یک مجموعه داستانی را نیز بزودی آغاز خواهم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته