دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1396 - 13:53
حسین رضازاده در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات

مرادی با هزینه بیت‌المال به کشورهای دیگر سفر کرد/ کارمند وزارت ورزش هستم

رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری گفت: علی مرادی با هزینه بیت‌المال و برای تبلیغ به کشورهای مختلفی سفر کرد.
کد خبر : 226434

حسین رضازاده رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات در مورد حضورش در وزارت ورزش و جوانان گفت: «حدود 17 سال است که کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و بعد از شورای شهر فعالیتم را در این وزارتخانه بیشتر کردم تا در آینده منتظر هستیم جایی برای ما تعیین کنند.»


وی در مورد علاقه‌اش به مربیگری در تیم ملی وزنه برداری افزود: «من سال‌ها در تیم ملی وزنه زدم و بعد از دوران ورزشی خودم چند سال مدیر تیم‌های ملی و حدود 6 سال هم رئیس فدراسیون بودم. اما علاقه‌ای به مربیگری ندارم و اعتقاد دارم مربیگری از مدیریت سخت‌تر است.»


رضازاده در رابطه با شکست علی مرادی در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی اظهار داشت: «در ورزش هم باید ارتباطات بیشتری داشته باشیم. زمانی که من در فدراسیون بودم ارتباطات خوبی با اعضای فدراسیون جهانی داشتم و آقای مرادی هم با هزینه بیت المال برای موفقیت در انتخابات فدراسیون به چند کشور سفر کرد و متاسفانه شکست بدی در انتخابات خورد.»


وی در خصوص تصمیم فدراسیون‌های ورزشی برای کنترل دوپینگ ورزشکاران گفت: «وزارت ورزش باید با کمک فدراسیون‌های ورزشی جلو ورود داروهای ممنوعه را به داخل کشور بگیرد تا ورزشکاران این داروها را استفاده نکنند. عدم استفاده از این داروها نیازمند همکاری همه ارگان‌های ورزشی است.»


خبرگزاری آنا" در نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 در راهروی اصلی، غرفه 150 میزبان مخاطبان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته