دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1396 - 11:35

راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت و تندرستی در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت و تندرستی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خبر داد.
کد خبر : 226339

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نقی شجاع اظهار کرد: «با تلاش‌های پیگیرانه این واحد مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت و تندرستی که یک مرکز تحقیقات میان رشته‌ای در حوزه‌های مختلف بوده از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اخذ شد که به زودی مقدمات عملیاتی کردن این مرکز درواحد رودهن فراهم می‌شود.


شجاع با توجه به وجود امکانات و تجهیزات بسیار مناسب در حوزه‌های مختلف تربیت بدنی و وجود استادان مجرب در رشته‌های روانشناسی و سایر رشته‌های مرتبط با این مرکز، افزود: «در واحد می‌توان زمینه برای اخذ طرح‌های برون دانشگاهی و ورود به عرصه بالاتر را فراهم آورد.»


معاون پژوهش و فناوری واحد رودهن نیز با توجه به تلاش یک ساله همکاران این معاونت برای اخذ مجوز اصولی، فرصتی برای ایجاد ارتباط بین رشته‌های تربیت بدنی با رشته‌های دیگر، و به وجود آمدن زمینه ایجاد علوم تندرستی در واحد و مرکزی بسیار کارآمد برای توانبخشی و بهسازی جسمی و روانی فراد جامعه دانست.


دکتر مالک میرهاشمی ابراز امیدواری کرد که این مرکز تحقیقاتی به زودی زود به عنوان یک مجتمع تحقیقاتی بروز برای پیشگیری از بروز ناراحتی‌ها و عوارض جسمی و روانی به دلیل عدم توجه به علوم تندرستی نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب