دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهاجم تیم نفت‌تهران:

بعد از گلزنی مقابل استقلال خوشحالی نخواهم کرد/ تناقض در نفت طلاییه زیاد است

سیدامین منوچهری گفت: اگر قسمت شد و دروازه استقلال را باز کردم واکنشی نشان نمی‌دهم تا هواداران ناراحت نشوند.
کد خبر : 226319

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سیدامین منوچهری درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با استقلال گفت: «ما تیم خیلی خوبی داریم و بازیکنان بسیار پرانگیزه و پر تلاش تمرین می‌کنند ولی متاسفانه شرایط مالی نامناسبی که داریم به تیم لطمه زده و نگذاشته در بهترین شرایط تمرین کنیم. با این حال تا اینجای فصل خیلی زحمت کشیدیم و نسبتا هم در کسب امتیاز موفق بودیم.»


وی ادامه داد: «به طور حتم دیدار با استقلال و پرسپولیس خاص‌تر از دیگر دیدارهاست و بازیکنان تلاش بیشتری می‌کنند تا در این بازی نتیجه بگیرند. برای نتیجه گرفتن هم باید با انگیزه مضاعف‌ بازی کرد و زحمت بیشتری کشید، ما در دیدار با استقلال این کار را خواهیم کرد. استقلال تیم بزرگی است که بازیکنان شاخصی دارد و طبیعتا روبروی ما به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند. با این حال ما هم تیمی نیستیم که به سادگی 3 امتیاز را به استقلال بدهیم و مقابل حریف قدرت‌مندمان دست‌وپا بسته نیستیم.»


مهاجم نفت طلاییه درباره مشکلات فراوانی که در تیم نفت طلاییه وجود دارد، بیان کرد: «متاسفانه فضایی در تیم حاکم شده که مسیر رسیدن به موفقیت را سخت کرده و به همه آسیب زده است. اگر فقط مشکل مالی بود به نوعی آن را تحمل می‌کردیم تا شرایط تیم مساعد شود ولی مسئله مهمی که تمامی بازیکنان و مربیان نفت طلاییه با آن مواجه هستند تناقض در حرف‌هایی است که از سوی مسئولان زده می‌شود.»


او افزود: «هر روز مصاحبه‌های مختلفی از سوی مسئولان تیم نفت و سازمان لیگ در باره سرنوشت تیم زده می شود که ما را سر در گم کرده است. یک روز بیم حذف از آسیا داریم و روز دیگر وضعیت ماندن تیم در لیگ برتر نامشخص است. قول‌های زیادی به ما داده شده و قرارهای مختلفی با ما گذاشته شده‌است ولی وضعیت هنوز نامشخص است. ما مشکلی با مسائل اقتصادی نداریم و می‌توانیم صبر کنیم تا مشکلات حل شود ولی چندگانگی تمرکز را از ما می‌گیرد. بازیکنان نفت سال گذشته با قهرزمانی در جام حذفی نشان دادند پول برای آنها در اولویت نیست. آنها نیم‌فصل پول نگرفتند ولی قهرمانی را کسب کردند.»


منوچهری درباره اینکه اگر به استقلال گل بزند، چه واکنشی خواهد داشت، تصریح کرد: «من تنها 6 ماه بازیکن استقلال بودم و بعد از آن فرصت نشد تا با این تیم فوتبالم را ادامه دهم ولی همواره گفته‌ام که استقلال را دوست دارم. روز بازی با این تیم هم تلاش خواهم کرد تا به وظیفه حرفه‌ای‌ام عمل کنم و بهترین بازی را برای تیم نفت انجام دهم ولی اگر قسمت شد تا برای تیمم نفت گلزنی کنم واکنشی نشان نمی‌دهم که باعث ناراحتی هواداران استقلال شود. آنها همیشه آن قدر از من حمایت کرده‌اند که برخی مواقع حس می‌کنم 10 سال برای استقلال بازی کرده‌ام.»


او تاکید کرد: «من به خاطر استقلال بود که فوتبالیست شدم و شاید قسمت شد یک بار دیگر با پیراهن این تیم به زمین بروم اما روز سه‌شنبه به عنوان بازیکن نفت بهترین بازی‌ام را ارائه خواهم کرد تا تیمم برنده از زمین خارج شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته