دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1394 - 16:24
فرماندار تبریز:

از تشکیل سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کنیم

دکتر رحیم شهرتی‌فر، فرماندار شهرستان تبریز در جمع اعضای کانون توسعه پایدار متشکل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: از تشکیل و فعالیت سازمانهای مردم نهاد حمایت می‌کنیم.
کد خبر : 22615

به گزارش خبرگزاری آنا، فرماندار تبریز در نشست اساتید دانشگاه‌ها و نقش آنها در توسعه پایدار با اشاره به غیردولتی بودن سازمان های مردم نهاد افزود: یکی از راهبردهای دولت تدبیر و امید و وعده‌های رییس جمهور محترم، سپردن کار مردم به خود مردم بوده و در این راستا وظیفه خود می‌دانیم که از سازمان های مردم نهاد حمایت کنیم.


دکتر شهرتی فر تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد، مجامعی برآمده از دل مردم و خودجوش بوده و با توجه به اهداف خیرخواهانه و مشترک، غیر سیاسی و غیردولتی بودن آن، می‌تواند نقش های مهم و اساسی در ابعاد مختلف توسعه کشورمان ایفا نماید.


فرماندار تبریز سازمان های مردم نهاد را محل تمرین مشارکت عمومی دانست و گفت: غالب بودن نظر جمع بر فرد، تمرکز زدایی و عام گرایی در مقابل خاص گرایی، بعضی از مشخصه های این سازمان ها می باشد.


وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد کانون توسعه پایدار اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک تشکل مردم نهاد، با انگیزه والای انسانی و اهداف متعالی نقش مؤثری در توسعه استان و کشور ایران ایفا نماید.


نشست استادان و اعضای کانون توسعه پایدار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز روز سه شنبه 19 خرداد در سالن شهریار این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته