دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک سیاه جامگان در گفت‌وگو با آنا

لیدرهای بابلی پول گرفتند که به مرزبان فحش ناموسی بدهند

محمدرضا عباسی گفت: دیگر دوران گردن کلفتی تمام شده‌است و مسئولین خونه به خونه بدانند که در ایران زندگی می‌کنیم نه بربرستان.
کد خبر : 225960

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سیاه جامگان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در بابل به مصاف خونه به خونه رفت و در یک بازی جنجالی و پرتنش در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب تیم میزبان شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتفاقات و حواشی بازی تیمش مقابل خونه به خونه در بابل گفت: «متاسفانه 3-4 روز قبل از بازی مدیرعامل باشگاه خونه به خونه اعلام کرد که مرزبان به لیدرهای باشگاه پول داد که تیم خونه به خونه را تشویق نکنند اما در حالی که ماجرا کاملا برعکس بود و آنها پول گرفتند که 3 ساعت به مرزبان فحش ناموسی دهند. نکته جالب این بود که هواداران بابلی به تیم نساجی هم فحش می‌دادند و من نمی‌دانم نساجی کجای این ماجرا بود.»


وی ادامه داد: «من هم از فدراسیون گله دارم و هم از مسئولین سازمان لیگ که چطور ورزشگاه تختی مشهد که از نظر امکانات به مراتب بهتر از ورزشگاه شهر بابل است اجازه بازی در این ورزشگاه را نمی‌دهند اما در ورزشگاه بابل که هیچ امکاناتی ندارد اجازه برگزاری بازی را می‌دهند. در یکی دو سال گذشته بین هواداران نساجی و خونه به خونه درگیری‌های زیادی افتاد اما ما سالی که در لیگ یک بودیم در قائمشهر بازی کردیم و نساجی را هم بردیم که لیگ برتری شدیم و بدون هیچ حاشیه‌ای قائمشهر را ترک کردیم اما متاسفانه در بابل امنیت جانی نداشتیم. دیگر دوران گردن کلفتی تمام شده و است و مسئولین تیم خونه به خونه باید بدانند که در ایران زندگی می‌کنیم نه بربرستان.»


عباسی با انتقاد از عوامل برقرارکننده نظم در ورزشگاه گفت: «در بابل وضعیت به گونه‌ای است که همه عوامل در ورزشگاه تابع باشگاه هستند. هیچ دوربینی در این بازی وجود نداشت که فیلمبرداری کند و تماشاگران ما هم که قصد فیلمبرداری داشتند نیروی انتظامی جلوی این کار را گرفت.»


مالک سیاه جامگان در مورد عملکرد مرزبان در دو بازی گذشته که با دوشکست همراه بود گفت: «تیم ما در دو بازی که با هدایت مرزبان به میدان رفت شکست خورد ولی قطعا روند ما بهتر می‌شود و ما امیدواریم که در ادامه لیگ بتوانیم به روند مطلوب خودمان برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب