دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1396 - 12:00

فراخوان دوره آموزشی آشپزی با همکاری دپارتمان کسب و کار و کارآفرینی واحد تهران غرب‎

دپارتمان کسب و کار و کار آفرینی یکی از دپارتمان‌های تعریف شده با پوشش مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی اداره کل برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان است که تیر سال جاری موفق به امضای قرارداد برگزاری دوره‌های آموزشی در واحد تهران غرب شد .
کد خبر : 225703

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این دپارتمان با هدف کمک به کارآفرینی، ایجاد و توسعه کسب و کارهای جدید، فراهم کردن زمینه‌های مهارت آموزی برای دانشجویان و علاقه مندان در کنار آموزش‌های دانشگاهی، کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای، کمک به کارآفرینی فارغ‌التحصیلان، ایجاد زمینه‌های اشتغال برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، برگزاری دوره‌های آموزشی تقاضا محور، انجام فعالیت‌های منطبق با نیازهای بازار و جامعه شروع به فعالیت کرده است.


این دپارتمان بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و پس از نشست‌های متعدد با کارشناسان مربوطه اولین دوره آموزشی آشپزی را برای همه علاقه‌مندان به این حوزه اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان واحد بالاخص دانشجویان و همکاران گروه هتلداری و جهانگردی واحد با همکاری موسسه برندینگ ساناز سانیا با قیمتی بسیار مناسب همراه با اعطای گواهینامه معتبر برگزار می‌کند .


موسسۀ فرهنگی و هنری «سانازسانیا» با سابقه‌ای پربار و غنی در صنعت غذای ایران‌زمی، از سال 1362تاکنون در تلاش است تا با شناسایی نیازها و سلیقه‌های مشتریان در بازار هدف، اتکا به نیروی انسانی خلاق، ماهر و دانش‌محور، استفاده‌ از شیوه‌های نوین، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و مدیریت کارآمد، بهترین و کامل‌ترین‌ دستاوردها را برای فرهنگ غذایی این مرز و بوم به ارمغان آورد.


طراحی، احیاء و نهادینه کردن آشپزی در خوراک های ایرانی، فرنگی و آداب پذیرایی سال 1357 سرآغاز فعالیت آموزشگاه آشپزی و شیرینی‌پزی شد که امروزه آن را موسسه فرهنگی هنری ساناز سانیا می نامیم.


نقش آفرینی این موسسه فرهنگی هنری با بنیان‌گذاری و مدیریت متعهدانه و تخصصی ساناز مینایی برگزیده جشنواره نخبگان آغاز شد.


وی سال 1362 اولین کتاب آرایش سبزیجات و میوه آرایی را منتشر کرد. در دهه 60 تا 70 اولین استانداردها آموزشی را تدوین و این استانداردها را به طرح برنامه درسی سازمان فنی و حرفه ای کشور اضافه کرد. نخستین آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی را در کشور بنیان نهاد. ساناز مینایی نویسنده، ناشر، محقق و صاحب اثر 27 عنوان کتاب آشپزی و شیرینی‌پزی و دارنده مجوز دانشگاه علمی و کاربردی است.


وی تولید و پخش ده‌ها نوار ویدیویی و دی وی دی و نخستین برنامه‌های آموزشی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و برنامه‌های برون مرزی کانال آفتاب را تهیه و اجرا کرد. ساناز و سانیا کسب مدارک برتر، صدها لوح تقدیر، دیپلم افتخار از ایران، انگلیس، فرانسه، امریکا، ژاپن، امارات و ایتالیا را از آن خود کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته