دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1394 - 15:46

برنامه‌های واحد پرند در ماه مبارک رمضان تشریح شد

معاونت فرهنگی واحد پرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برای بزرگداشت ماه میهمانی خدا (رمضان) برنامه‌های مفصلی را تدارک دیده است.
کد خبر : 22554

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید علی اصغر تقوی با توجه به ضرورت رعایت شئونات اسلامی در این ماه مبارک از مسئولان، کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه خواست تا با مشارکت هرچه بیشتر و بهتر در برنامه های این ماه مبارک معاونت فرهنگی این واحد را یاری کنند.


وی که بر اهمیت این ایام در دین مقدس اسلام تأکید داشت، اظهار کرد: خوشبختانه معاونت فرهنگی در دوره جدید فعالیت های فرهنگی و مذهبی خوبی را برای گرامیداشت ایام الله ساماندهی کرده است که از آن جمله همین طرح گرامیداشت ماه مبارک رمضان است.


تقوی توجه به قرآن و اهل بیت را در این ماه مبارک از ضروریات دانست و افزود: آئین ها، مراسم و محافل قرآنی متفاوتی در این ماه مبارک تدارک دیده شد که با مشارکت اساتید و دانشجویان در طول ماه مبارک، همه روزه در دانشگاه برگزار می شود.


وی در ادامه از برگزاری مراسم احیاء دانشجویی در شبهای ماه مبارک، مراسم غبار روبی مسجد در روز 27 خرداد ماه، مسابقات کتابخوانی، جلسات انس با قرآن و تواشیح، مراسم زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام و تجلیل از خادمین قرآن و نماز نام برد و گفت: درحال پیگیری هستیم تا بتوانیم نمایشگاهی از آثار هنری قرآنی در دانشگاه برگزار کنیم که مقدمات آن فراهم شده و در آینده نزدیک جزئیات آن نیز ابلاغ می شود.


تقوی از همکاران خود در معاونت فرهنگی سازمان مرکزی، به خاطر تهیه طرح فرهنگی«رمضان بهار قرآن» تقدیر کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته